پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸
مدیرکل میراث فرهنگی سمنان از وارد شدن اطلاعات واحدهای بومگردی استان در سامانه رزرواسیون خبر داد و گفت:در این سامانه اطلاعات مربوط به غذا، صنایع‌دستی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

شعارسال: محمد جهانشاهی صبح شنبه در همایش توجیهی، آموزشی توسعه کسب‌وکار بومی و سنتی ویژه مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی استان سمنان بابیان اینکه به‌منظور توسعه صنعت گردشگری توجیهی، آموزشی توسعه کسب‌وکار بومی و سنتی ویژه مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی استان اطلاعات اقامتگاه‌های بومگردی وارد سامانه رزرواسیون می‌شود، ابراز داشت: سمنان دارای ۴۳ اقامتگاه بوم گردی است که با فراهم شدن امکان رزرواسیون از طریق سایت شرایط لازم برای جذب گردشگران در روستاها فراهم خواهد شد.

وی بابیان اینکه اکثر گردشگران از فعالیت واحدهای بومگردی ناآگاه هستند، افزود: این سامانه کمک می‌کند تا گردشگران شناخت بیشتری نسبت به واحدهای اقامتی داشته باشند و قبل از سفر بتوانند با رزرو کردن محل اقامت به خدمات لازم دسترسی مناسب داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر و تغییر این خطه از معبر به مقصد هستیم، ابراز داشت: گردشگران به دنبال مقاصد گردشگری جدید هستند که با توجه به ورود فناوری و امکان دسترسی همه عموم به انواع سایت‌ها این امکان را به گردشگر می‌دهد تا از طریق سامانه بتواند واحد اقامتی بومگردی موردنظر خود را رزرو کند لذا پیوستن سمنان به این سامانه در رونق اقتصادی استان مؤثر است.

جهانشاهی بابیان اینکه اطلاعات اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان‌های کرمان، یزد و فارس در این سامانه درج‌شده است، تصریح کرد: سمنان نیز به‌زودی در زمره این استان‌ها قرار خواهد گرفت که امیدواریم با این اقدام در آشنا کردن سمنان به‌عنوان استان گردشگری مؤثر عمل کنیم.

وی بابیان اینکه اطلاعات بومگردی از طریق پایگاه اینترنتی www.BiaBoom.ir برای عموم قابل‌دسترس است، افزود: این سامانه اطلاعاتی نظیر رزرو غذا، تولیدات و صنایع‌دستی و موقعیت جغرافیایی و مکانی را در اختیار علاقه‌مندان بومگردی قرار می‌دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت1397، کدخبر: 4300284: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین