پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶
نماینده مردم نور و محمودآباد: ما به‌دنبال سرمایه‌گذار برای پارک جنگلی کشپل هستیم تا منطقه لاویج را به عنوان پارک گردشگری ایران معرفی کنیم.

شعارسال: «علی اسماعیلی» از آغاز پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان و چمستان به نور از اواخر اردیبهشت خبر داد و در حال حاضر پیمانکاران بر روی پل‌های آلشرود، رزک، بنفشه ده، ایزخورده، کردآباد و آهودشت مشغول به فعالیت هستند.

*** حل مشکلات منطقه گردشگری منطقه لاویج تا اواخر اردیبهشت ماه

وی افزود: از اواخر اردیبهشت به محض مساعد شدن شرایط جوی ساخت لاین جنوبی این جاده آغاز و تا نور هم ادامه پیدا خواهد کرد تا برای همیشه مشکلات این منطقه مرتفع شود؛ با اتمام این پروژه مشکلات امنیتی آن برطرف می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به رشد ۲۵ درصدی گردشگر امسال نسبت به سال گذشته در شهرستان نور گفت: با توجه به رشد گردشگر اقدامات خوبی را در این شهرستان رقم زدیم که می‌توان به الحاق ۲۰۰ هکتار به پارک جنگلی کشپل، آسفالت راه‌های روستایی برای جذب و سهولت گردشگر، آسفالت ۷۰ کیلومتر جاده چمستان، آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی بخش مرکزی، پیشنهاد طرح ۱۲۰۰ شغل برای پارک جنگلی نور و همچنین تبدیل ۴۰۰۰ هکتار جنگل ایزدشهر به پارک و پیشنهاد ۱۲۰۰ شغل اشاره کرد.

*** قول مساعد پیمانکاران در انجام عملیات در کوتاه‌ترین زمان

علی شادمان فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه جاده چمستان به آمل یک جاده بین دو شهرستان است، اظهار کرد: طی جلساتی که با مدیران استانی و نماینده مردم نور و محمود آباد برگزار شد، تصمیمات مهم اتخاذ و پیمانکاران قول مساعد در شروع انجام عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دادند.

فرماندار شهرستان نور در پایان خاطر نشان کرد: با اشاره به اینکه در روند اجرای پروژه لاین جنوبی جاده آلشرود به چمستان ۶ پل وجود دارد تاکید کرد: با توجه به مشکل اعتباری و آماده سازی پل‌ها در این جاده که بخش مهمی را به خود اختصاص داده است، امیدواریم با حل شدن مشکل تعیین اعتبار و به اتمام رسیدن پروژه موقعیت مناسبی را برای مردم شهر و منطقه رقم بزنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت روستانیوز، تاریخ انتشار: 9اردیبهشت1397، کدخبر: 67008: www.roustanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین