پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
بر اساس بخشنامه رئیس‌جمهور به کلیه دستگاههای اجرایی، از اول تیر ماه ۱۳۹۷ به بعد، ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده و نقض مقررات محسوب می‌شود.

شعارسال:بر اساس بخشنامه رئیس‌جمهور به کلیه دستگاههای اجرایی، از اول تیر ماه ۱۳۹۷ به بعد، ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده و نقض مقررات محسوب می‌شود.

رئیس جمهور در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاهای اجرایی، به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و ممانعت از سرگردانی مردم در ساختمان اداری دستگاه اجرایی و پیشگیری از برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده‌آمیز با کارکنان دولت، ارجاع مردم به کارشناسان در داخل ادارات را ممنوع اعلام کرد.

بر اساس بند 1 این بخشنامه، از اول تیر ماه 1397 به بعد ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده و نقض مقررات محسوب می‌شود.

در بند 2 این بخشنامه آمده است، دستگاههای اجرایی مکلف هستند تنها از طریق میز خدمت (حضوری یا الکترونیکی) که در طبقه اول یا در دسترس‌ترین مکان با مراجعین قرار دارد، ارباب رجوع را پذیرش کرده و حتی المقدور در همان مکان از طریق فرایندهای تجمیع‌شده در میز خدمت، درخواستهای مراجعان را پذیرش و خدمات لازم به آنها و خدمات لازم به آنها ارائه شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 5 خرداد 97، کد خبر: 1733260 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
این کار میتونه به هرچه منظم تر شدن روند خدمت گذاری به مردم کمک کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین