پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان گفت:‌ شهروندان استقبالی از خرید اوراق مشارکت که شهرداری برای تامین اعتبار و اجرای پروژه های شهری به فروش رسانده بود، نکردند.
شعار سال: معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان گفت:‌ شهروندان استقبالی از خرید اوراق مشارکت که شهرداری برای تامین اعتبار و اجرای پروژه های شهری به فروش رسانده بود، نکردند.

مرتضی طهرانی پیش از ظهر یکشنبه در سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در اوراق مشارکتی که شهرداری برای تامین اعتبار و اجرای پروژه‌های شهری به فروش رسانده بود،‌ استقبالی از سوی شهروندان نشد زیرا در این طرح شهروندان پس از خرید اوراق مشارکت نمی توانستند اوراق را به بانک های عامل بفروشند.

وی تصریح کرد: بازفروش اوراق مشارکت توسط مردم به بانک های عامل ضربه سختی به اجرای پروژه می رساند و پروژه ای که اجرای آن چندین سال طول می کشد نمی توان در میانه راه با فروش اوراق از سوی مردم با اخلال روبرو شود که البته همین عامل سبب شد کمتر کسی زیر بار خرید اوراق و مشارکت در پروژه‌های شهری اصفهان برود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان اعلام کرد: از سوی دیگر چون در طرح فروش اوراق مشارکت شهروندان ملزم می شدند چهار سال پول خود را سرمایه گذاری کنند بنابراین استقبالی از سوی شهروندان نشد.

وی با اشاره به اینکه امکان نقد کردن اوراق مشارکت تنها در فرابورس است، ادامه داد: با توجه به شرایط خرید و فروش اوراق مشارکت از انتشار عمومی آن صرف نظر کردیم و تمام هم و غم خود را گذاشتیم که در ارتباط با چند سرمایه گذاری ملی و ارتباط با تعدادی از بانک‌ها بتوانیم به عنوان یک بانک خوشنام وارد فضای فرابورس شویم.

طهرانی با بیان اینکه شهرداری تلاش کرد که با پرداخت بدهی های خود به بانک شهر بتواند به عنوان یک مرکز خوشنام در فرابورس شرکت کند، اعلام کرد: شهرداری اصفهان در مقایسه با شهرداری قم، تهران، مشهد و تبریز توانسته اوراق مشارکت خود را که شامل ۵۰۰ میلیارد تومان است را به فروش برساند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397،کدخبر: 4307276 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
این یعنی عدم اعتماد مردم نسبت به این ارگان
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین