پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پنج ساله طرح " راه آهن گرگان – بجنورد- مشهد" اختصاص یافت.
شعار سال: هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پنج ساله طرح " راه آهن گرگان – بجنورد- مشهد" اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از اختصاص هشت هزار و 200 میلیارد تومان به راه آهن گرگان - بجنورد- مشهد خبر داد و گفت: در بودجه سال 97 اعتبار 540 میلیاردی برای تکمیل این طرح لحاظ شده که 230 کیلومتر از 540 کیلومتر آن در خراسان شمالی قرار دارد. همچنین تکمیل این طرح پنج ساله، هشت هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که 85 درصد آن از طریق فاینانس با کشور چین و 15 درصد آن را نیز آستان قدس رضوی تامین می کند.

محمدحسین علی‌نیا یکی از سیاست‌های دولت را اتمام طرح ‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد اعلام کرد و گفت: انجام عملیات راه‌های اصلی و روستایی، راه آهن، آبرسانی شهری و روستایی، بهداشت و نوسازی مدارس از طرح ‌های اولویت‌دار خراسان‌‌شمالی است.

وی همچنین از بهره‌برداری 232 طرح استانی با 150 میلیارد تومان تا پایان امسال خبر داد و افزود: این طرح ‌ها در دو مناسبت هفته دولت و دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه در برخورداری از راه‌های روستایی همچنان از میانگین کشوری عقب تریم گفت: تنها 2020 کیلومتر از 4650 کیلومتر راه‌ های روستایی استان آسفالت شده و امسال هم 115 کیلومتر از این راه‌ها آسفالت خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397 ، کدخبر: 627109 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین