پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
موسس شرکت مهندسی اندیشه‌پردازان آوین گفت: این شرکت دانش‌بنیان چند سالی است که در حوزه ارزشیابی علمی و بررسی امکان تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های مختلفی را ضمن ارائه مشاوره همراهی می‌کند.
شعارسال: پاشایی موسس شرکت مهندسی اندیشه‌پردازان آوین بیان کرد: این شرکت مهندسی از انتهای سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در پاسخ به ضرورت حمایت از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اندیشه پردازان آوین فعالیت خود را با طراحی و انجام چندین پروژه در مقیاس ملی آغاز کرد و هم‌اکنون با بهره‌مندی از تخصص و تجربه بالغ بر ۲۰ نیروی متبحر در زمینه‌های مختلف ارزیابی و ثبت پتنت، ارزشیابی علمی و بررسی امکان تجاری سازی محصولات و طرح‌های نوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به دو حوزه تجاری سازی و ثبت اختراع بعنوان حیطه فعالیتی شرکت توضیح داد: فعالیت در زمینه تجاری‌سازی فناوری‌های نوین در ثبت اختراع شامل ارزیابی فنی و تجاری‌سازی طرح‌هایی است که درحال حاضر دانش بنیان هستند یا قرار است در آینده به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شوند.

پاشایی ادامه داد: ما خدمات مشاوره‌ای و ارزیابی به شرکت‌ها ارائه و پتانسیل‌های تجاری و فنی طرح و قابلیت‌های پیشبرد آن را برای آن‌ها بررسی می‌کنیم.

به گفته وی، این شرکت با بهره گیری از ابزار‌های به روز تحلیل در دنیا و نگرش تحلیلی علمی به مسائل مختلف صنعتی، مشاوره فنی و علمی قابل استنادی را ارائه می‌کند.

موسس شرکت اندیشه پردازان آوین درباره هدف راه‌اندازی چنین شرکتی اظهار داشت: هدف ما بسترسازی و ایجاد زمینه رشد برای طرح‌های اقتصادی است که برمبنای کار‌های دانش بنیان و علمی استوار هستند تا بتوانیم آن‌ها را در مسیر توسعه تجاری و رسیدن به سطحی از درآمدزایی همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان قابلیت ثبت اختراعات را در داخل و خارج از کشور دارد، درباره دستاورد‌ها گفت: در دوره کاری ارزیابی فنی بیش از ۳۰۰ طرح مختلف فنی را از دانشگاه‌های مختلف کشور ارزیابی کردیم و در مسیر شناسایی پتانسیل‌ها و بازار با آن‌ها همراه بودیم همچنین مشاوره بسیاری برای ثبت اختراعات ارائه کردیم.

پاشایی درباره دغدغه‌ها مشکلات موجود بر سر راه فعالیت شرکت اظهار داشت: تمامی مشکلاتی که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها با آن‌ها مواجه هستند مثل دغدغه مالی، جذب نیرو و ... شامل شرکت ما هم می‌شود علاوه بر آن به دلیل تازگی و خاص بودن کار اندیشه‌پردازان آوین (چون مسیر تجاری‌سازی خیلی تضمین شده نیست) یکسری مشکلات و چالش برای فعالیت وجود دارد.

موسس شرکت مهندسی اندیشه پردازان آوین عنوان کرد: این شرکت با حمایت همه جانبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و کانون ثبت پتنت ایران در زمینه اعتبارسنجی و ارزیابی علمی، بررسی امکان تجاری سازی محصولات بر پایه فناوری‌های نوین و به همت جمعی چهار نفره از فارغ‌التحصیلان برتر دانشگاهی فعالیت می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 6 خرداد1397، کد خبر: ۶۸۷۴۷۶ ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
شرکت های دانش بنیان خیلی خیلی میتونن برای پیشبرد علمی کشور موثر باشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
بحث فقط سر پیشرفت علمی نیست بحث سر ایجاد ارتباط میان علم زاینده و اقتصاد کشوره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین