پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۷۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
نویسنده ،رفیع افتخار از تالیف رمان جدیدی برای کودکان با عنوان «جاروی نحس و پسرک سبیلو» خبر داد.
شعارسال: رفیع افتخار  از تالیف رمان جدیدش خبر داد و گفت: به تازگی نگارش رمان جدیدی برای کودکان به عنوان «جاروی نحس و پسرک سبیلو» را به پایان رسانده و آن را برای چاپ به ناشر سپرده‌ام.
 
این نویسنده درباره اثر جدیدش توضیح داد: نگارش این رمان فانتزی حدود یکسال طول کشید و در قالب 25 فصل به مضامینی مانند صلح، دوستی و حفظ و سیانت از محیط زیست می‌پردازد.
 
وی افزود: شخصیت اصلی «جاروی نحس و پسرک سبیلو» جادوگری قلابی است که دست به خرابکاری‌های وسیعی می‌زند و ماجراهای عبرت‌آموزی برایش پیش می‌آید.
 
اخیرا از رفیع افتخار آثاری مانند «سه‌نقطه» شامل 15داستانک برای خردسالان، با تصویرگری آرزوقلی‌زاده از سوی انتشارات آیینه قلم، «کت ولیعهدی» شامل 6 داستان کوتاه برای نوجوانان از سوی انتشارات به نشر و رمان «ترسو» در حوزه داستان انقلاب برای نوجوانان از سوی انتشارت به نشر منتشر شده است.
 
«بنفشه‌ها هم می‌خندند» و «تپش» نیز دو عنوان از آثار رفیع افتخار است که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده و به گفته نویسنده بنا بود تجدید چاپ آن‌ها در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود که نشد.

رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «راز صورتی من» اشاره کرد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایبنا ، تاریخ انتشار 6 خرداد 97 ، کدخبر: 261571 ، ibna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
بخش کتاب کودک و نوجوان در کشور نیازمند رسیدگی جدی مسئولان بوده و هست
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
کتاب حوزه کودک واقعا باید حمایت بشه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین