پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
مشکل جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همچنین فاضلاب بویژه در مناطق نزدیک به دریاچه زریوار تا 5 ماه دیگر مرتفع و ساماندهی می‌شود.

شعار سال: «امیر قادری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با توجه به اهمیت این مسأله، مبلغ ۲.۹ میلیارد تومان اعتبار برای جمع‌آوری فاضلاب در محلات «سردوشی» و «استادیوم» و سایر نقاط همجوار به زریوار در نظر گرفته شد تا شرکت آب و فاضلاب شهری استان و امور آبفا شهر مریوان طی حداکثر پنج ماه کار ساماندهی این محلات را به اتمام برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مابقی اعتبار مورد نیاز را نیز شرکت آبفا از محل منابع داخلی تأمین می‌کند تا با اجرای این پروژه دیگر فاضلابی از سمت شهر وارد زریوار نشود.

به گفته قادری، در گذشته نیز اقداماتی در خصوص جمع‌آوری فاضلاب هفت روستای ضلع غربی زریوار توسط آبفا و سپس آب و فاضلاب روستایی انجام شد و هم ‌اکنون کار ساماندهی فاضلاب سه روستای ضلع شرقی در حال اجراست تا از سمت روستاها نیز فاضلاب وارد دریاچه زریوار نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه ایران، تاریخ انتشار 5 خرداد 97 ، کد مطلب: 468543، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین