پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۷۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به نقش چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در ورود زنان به مراکز علمی گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق سیاست دولتی مبنی بر حضور 30درصدی زنان در مدیریت نقش و سهم مهمی دارد.

شعارسال: معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سی و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور است که تعداد دانشجویان، اساتید و مدیران این مجموعه بسیار قابل توجه است، خوشبختانه زنان و دختران در دانشگاه آزاد حضور پررنگ و فعالی دارند ولی امیدواریم این حضور پررنگ در انتخاب و انتصاب مدیران زن نیز در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم به کارگیری 30 درصدی زنان در مدیریت مراکز علمی و آموزشی نیز محقق شود، البته علاوه بر دانشگاه آزاد از دانشگاه‌های دولتی نیز چنین انتظاراتی را داریم زیرا بسیار قابل اهمیت است.

ابتکار با اشاره به اینکه انتصاب زنان در پست‌های مدیریتی یکی از مطالبات امروز جامعه زنان است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق سیاست دولتی مبنی بر حضور 30 درصدی زنان در مدیریت نقش و سهم مهمی دارد و باید مدیران و روساء دانشگاه‌های آزاد اسلامی نیز از بین زنان انتخاب شوند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در حضور زنان و ورود آنان به مراکز علمی نقش بسیار چشمگیری داشته ولی انتظار داریم که هر دو مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی در به کارگیری زنان در مدیریت دانشگاه‌ها عملکرد بهتری داشته باشند.

ابتکار در رابطه با تعامل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: چند طرح تحقیقاتی مشترک در گذشته با دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم که امیدواریم در آینده نیز ادامه یابد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 6خرداد1397 ، کدخبر: 392411: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
همش 30 درصد؟ چرا نمیخوایم به زن ها اعتماد کنیم و میدون بدیم؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
این عدد ورقم تعیین کردت کار درستی نیست هر جایی که یک زن بتونه در اون جایگاه موفق بشه باید بهش اجازه کار کردن داد مثل باقی مردها
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین