پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
استاندار اردبیل گفت: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی ؛ عملکرد مدیران اجرایی و کلیه دستگاه ها و ارگان ها را به طور سازنده ، نقد کنند.

شعار سال: اکبر بهنام جو که در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان در استانداری سخن می گفت افزود : من از این مساله استقبال می کنم و معتقدم رسانه‌های استان باید توانمند و دارای تحلیل محتوا باشند تا بتوانند میزان تاثیرگذاری خود را در جامعه افزایش دهند.

وی با بیان این که رسانه ها با آگاهی بخشی ، می توانند جامعه را به سمت درست هدایت کنند اظهار کرد : تقویت تولید محتوا در رسانه ها و افزایش کیفیت چاپ و نشر رسانه های مکتوب ، از الزامات دست یابی به این هدف متعالی است .

بهنام جو با اشاره به نقش دولت در این ارتقای کیفی و کمی ، اظهار کرد: یکی از راه های حمایت از رسانه‌ها ، ساماندهی روابط عمومی‌ها و کمک به برقراری ارتباط سالم تر و قانونمند بین دستگاه های دولتی و رسانه‌های استان است.

او تاکید کرد : خرید مرتب نشریات از سوی دستگاه های دولتی و نیمه دولتی ، قرار دادن نشریات در اتوبوس های شهری و برون شهری، مکان های عمومی ، راهروهای ادارات پر رفت و آمد، فرودگاه ها و ... ضمن این که سبب تقویت نشریات استانی خواهد شد ، می تواند در بالا بردن سطح مطالعه در استان هم تاثیرگذار باشد.

استاندار اردبیل با استقبال از پیشنهادهای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بر ساخت مجتمع مطبوعاتی با مشارکت دولت و فعالان مطبوعاتی ، پیگیری ساماندهی آگهی‌های دولتی از طریق ذی حسابان دستگاه ها برای جلوگیری از ایجاد رانت در توزیع آگهی‌ها، تعیین تکلیف ساختمان خانه مطبوعات استان و حفظ آن در دست اهالی مطبوعات استان و حمایت از جامعه مطبوعات از طریق بودجه های فرهنگی مرتبط تاکید کرد.

در این جلسه نواداد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و هریک از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان به بیان نظرات خود در خصوص موضوعات مختلف و مشکلات صنفی پرداختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 6 خرداد 97، کد مطلب: 711594: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
چشم حتما! رسانه ها باج نگیرن نقد پیشکش
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
باید نقدر در جامعه به عنوان یک اصل پویا موردذ توجه قرار بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین