پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
استاندار قم با تاکید بر الزام دستگاه های دولتی برای ایجاد میز خدمت واحد در راستای تکریم حقوق شهروندی در ادارات گفت: با ایجاد میز خدمت باید خدمات ارائه شده به مردم از طریق این میز توسط دستگاه های اجرایی انجام شود.

شعار سال: سید مهدی صادقی روز شنبه درجلسه شورای معاونان استانداری با اشاره به بخشنامه ابلاغی رئیس جمهوری در رابطه با حقوق شهروندی در نظام اداری افزود:براساس این بخشنامه دستگاه های دولتی مکلف هستند ازطریق میز خدمت به صورت حضوری یا الکترونیکی ارباب رجوع را پذیرش نمایند.

وی کاهش بروکراسی اداری و جلوگیری از گرفتار شدن مردم در روند پیچیده اداری را از جمله اهداف ایجاد میزخدمات در ادارات قم دانست و اظهار داشت:باید در حد امکان از طریق فرآیندهای تجمیع شده، درخواست های مردم پذیرش و خدمات لازم به ایشان ارائه شود.

استاندار قم همچنین نظارت بر فعالیت های دفاتر پیشخوان دولت به منظور تکریم مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکریم مردم در بخش های دولتی و دفاتر دارای مجوز ارائه خدمات باید مورد اهتمام مسئولان استان باشد.

صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی استان قم باید به گونه ای باشد که بهره برداری از طرح های شاخص تا پایان امسال و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده بهره برداری باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خروج آمریکا از توافق نامه برجام را مورد توجه قرار داد و گفت: تقویت انسجام و وفاق ملی بزرگترین نیروی محرک در مقابله با توطئه های آمریکا خواهد بود.

رییس جمهوری آمریکا روز 18 اردیبهشت ماه گذشته خروج کشورش را از توافق هسته ای با گروه 1+5با ایران اعلام کرد.

یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از هفته فرهنگی قم در لبنان اظهار داشت: انعقاد قراردادهای همکاری در زمینه های مختلف، دیدار با مقامات و شناسایی بازارهای فرهنگی و اقتصادی بخشی از برنامه های سفر مسئولان استان قم به لبنان بود.

هفته فرهنگی قم در نبطیه لبنان اواخر اردیبهشت ماه امسال با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط هنرمندان قم و همچنین با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی این استان برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 6 خرداد 97، کد مطلب: 711606: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
من میگم که به جای این نمادهای شعار گونه باید بیایم یه تغییری در رویکرد های اجتماعی و سیاسی خودمون ایجاد کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین