پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت برون سپاری برخی وظایف دستگاه ها، گفت: دستگاه های اجرایی استان باید از فرصت ها، تسهیلات و امتیازات قانونی بودجه سال ۹۷ برای ترغیب بخش خصوصی استفاده کنند.
شعار سال: استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت برون سپاری برخی وظایف دستگاه ها، گفت: دستگاه های اجرایی استان باید از فرصت ها، تسهیلات و امتیازات قانونی بودجه سال ۹۷ برای ترغیب بخش خصوصی استفاده کنند.

 محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به تفاوت بودجه امسال با سال های گذشته، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۷ بودجه پروژه های عمرانی به نصف کاهش یافته و تبصره هایی جایگزین آن شده است.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند، تصریح کرد: در سال های گذشته بودجه های عمرانی کفاف پروژه های عمرانی را نمی داد و به همین دلیل بسیاری از پروژه ها نیمه تمام می ماند و در آخر به بخش خصوصی واگذار می شد که در بودجه امسال از همان ابتدا بخش خصوصی وارد اجرای پروژه های عمرانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در تبصره های ۵، ۹، ۱۸ و ۱۹دستگاه ها می توانند به شکل های مختلف در قالب تسهیلات و مشارکت بخش خصوصی از بودجه بهره مند شوند، افزود: دولت رویکرد خوبی در این خصوص در نظر گرفته و باعث تقویت و توسعه اجرای پروژه های عمرانی در کشور خواهد شد.

استاندار اصفهان از سازمان برنامه و بودجه استان خواست که رویکردها و راهکارهای پیش رو برای بهره مندی دستگاه ها از این تبصره ها را در جلسه ای تشریح و توجیه کند و گفت: استفاده از این تبصره ها می تواند معیار خوبی برای سنجش عملکرد دستگاه ها باشد.

وی یادآور شد: با این رویکرد، استانی که ظرفیت و قابلیت بیشتری داشته باشد می تواند بودجه بیشتری را جذب کند و با توجه به ظرفیت های استان اصفهان در زمینه های مختلف برای حضور بخش خصوصی باید بتوان در این رقابت عملکرد مطلوبی داشته باشد.

استاندار اصفهان خطاب به دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: باید از فرصت ها، تسهیلات و امتیازات قانونی برای ترغیب بخش خصوصی استفاده کنند و زمینه های حضور بخش خصوصی را مطالعه و ارائه کنند و با توجه به محدودیت در بودجه جاری در جهت چابک سازی دولت و مجموعه اداری و افزایش بهره وری کارکنان، ایده های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید در خصوص مسائل حقوقی دقت بیشتری داشته باشند، یادآور شد: باید نگاه اقتصادی بر اداره سازمان ها حاکم شود و دستگاه ها وظایفی را که شرایط لازم را دارد، برون سپاری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 97030703175 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
نظارت ها هم بر این دستگاه های کشور امیدواریم بیشتر بشه تا دیگه فسادی در این دستگاه ها مشاهده نشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین