پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد استان دچار خشکسالی شده است، گفت: تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های آبی اولویت اول استان است.
شعار سال: استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۰۰ درصد استان دچار خشکسالی شده است، گفت: تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه‌های آبی اولویت اول استان است.
 سید دانیال محبی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حیاتی خواندن اهمیت مدیریت منابع آب موجود در استان، اظهار کرد: علیرغم خشکسالی‌های دو دهه اخیر، متاسفانه طی سال آبی امسال شاهد کمترین میزان بارندگی در سطح استان بودیم که کاهش بارندگی‌ها و میزان بالای تبخیر ناشی از شدت گرما باعث کاهش منابع آبی در استان شده است‌.

وی بابیان این که بسیاری از روستاهای سطح استان به صورت سقایی و به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند، گفت: از سرجمع اعتبارات دستگاه‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دستگاه‌های مربوطه جهت آبرسانی روستایی پرداخت شده است‌.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران  استان، ذخیره سازی و استفاده از روان آب‌ها و همچنین آب اضافه ‌تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب را در پروژه‌های عمرانی مهم برشمرد و مدیریت منابع آب موجود در استان را مورد تاکید قرار داد‌.

محبی در این زمینه تصریح کرد: دستگاه‌های متولی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در رابطه با اشاعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند‌.

محبی از همه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به ویژه نیروهای مسلح خواست با در اختیار گذاشتن خودرو‌های آبرسان و تانکرهای آب به مدیریت بحران استان، در زمینه آبرسانی به روستاها و نقاط نیازمند به آب شرب بهداشتی کمک کنند‌.

در این جلسه همچنین گزارشی از آخرین اقدامات دستگاه‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با آبرسانی روستایی و عشایری استان، پرداخته خسارت به کشاورزان عشایر و دامداران آسیب دیده از خشکسالی ارائه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 97030703246 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین