پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: آب ذخیره شده در مخازن سدهای خراسان رضوی 16 و 7 دهم درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
شعار سال: سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: آب ذخیره شده در مخازن سدهای خراسان رضوی 16 و 7 دهم درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
محمد علایی گفت: هم اکنون 22 و 6 دهم درصد از کل حجم مخازن پشت سدها در استان پرآب است در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال قبل 39 و سه دهم درصد بود.

وی مجموع گنجایش ذخیره سازی آب پشت سدهای خراسان رضوی را یک میلیارد و 521 میلیون مترمکعب در شرایط سر ریز اعلام کرد و افزود: حجم آب ورودی به سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 101 و سه دهم میلیون مترمکعب و حجم آب خروجی 76 و 9 دهم میلیون مترمکعب بوده است.

وی گفت: نسبت حجم آب برداشتی به حجم آب تجدیدپذیر در خراسان رضوی به 118 درصد رسیده و از مجموع 37 دشت استان تعادل آبی در 34 دشت برهم خورده است.

علایی افزود: راهی جز سازگاری با کم آبی نداریم و همه باید برای این مهم با تاکید بر مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف شرب، کشاورزی و صنعت تلاش کنیم.

از مجموع 37 دشت آبی خراسان رضوی 34 دشت در وضع ممنوعه و 15 دشت در وضع فوق بحرانی قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397؛ کدخبر: 627591 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین