پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
رئیس شورای شهر تبریز گفت: از شهردار می‌خواهیم برای کمک به فضای کسب و کار در روند صدور پروانه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی خود به علت کمبود زمان در فصل کاری و تاخیر در تصویب بودجه تسریع کند.
شعار سال: رئیس شورای شهر تبریز گفت: از شهردار می‌خواهیم برای کمک به فضای کسب و کار در روند صدور پروانه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی خود به علت کمبود زمان در فصل کاری و تاخیر در تصویب بودجه تسریع کند.

 شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر توجه به جوانان اظهار داشت: جوان نماد طراوت و امید است و لازمه تداوم این امید ایجاد فضای مناسب و لازم برای کسب و کار برای جوانان است  هر چند ایجاد فضای کسب و کار از وظایف شورای شهر نیست اما مجلس شورای اسلامی می‌تواند با اصلاح روابط بین‌المللی مخصوصا در منطقه به فضاهای کسب و کاری مانند صنعت گردشگری رونق دهد.

رئیس شورای شهر طی درخواستی از شهردار مطرح کرد: از شهردار می‌خواهیم برای کمک به فضای کسب و کار در روند صدور پروانه‌ها و همچنین پروژه‌های عمرانی خود به علت کمبود زمان در فصل کاری و تاخیر در تصویب بودجه تسریع کند و امیدواریم پروژه‌های سال جاری در اولین فرصت شروع شوند تا موجب آسایش مردم شود.

اکبرنژاد با بیان این که نباید شاهد خزان زودرس درختان باشیم ابراز کرد: حفظ و نگهداری از درختان کاری و کلا فضای سبز شهر پر زحمت است که عشق و علاقه خود را می‌طلبد و باید مراقبت دائمی از درختان را مورد توجه قرار دهیم تا شاهد خزان زودرس آنها نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 627549 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین