پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۰۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
استاندار تهران دستور رفع موانع هفت طرح سرمایه‌گذاری در استان تهران را صادر کرد.
شعار سال: استاندار تهران دستور رفع موانع هفت طرح سرمایه‌گذاری در استان تهران را صادر کرد.

در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری که امروز در محل استانداری تهران برگزار شد، مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتا با دستور استاندار تهران موانع هفت طرح سرمایه‌گذاری در این استان رفع شد.

در این جلسه طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های قرچک، ورامین، پردیس، تهران و ملارد مورد بررسی قرار گرفت تا در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان کالاهای ایرانی، موانع موجود بر سر راه این طرح‌های اقتصادی رفع شود.

در این جلسه مشکلات واحدهای صنعتی با محوریت فعالیت صنایع چوب و مبلمان، دانش بنیان در تولید دارو، گردشگری، بسته‌بندی محصولات پروتئینی که در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های استان تهران قرار داشت، با دستور استاندار تهران، موانع موجود بر سر راه آنها حل و فصل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 627454 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین