پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: در دهه فجر آب روستای خشک آباد از طریق آب شیرین کن 3هزار متر مکعبی تامین و مشکل آب این روستا رفع خواهد شد.
شعار سال:  مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: در دهه فجر آب روستای خشک آباد از طریق آب شیرین کن 3هزار متر مکعبی تامین و مشکل آب این روستا رفع خواهد شد.

عبدالحمید حمزه پور در مورد راهکارهای حل مشکل تامین آب روستای خشک آباد در شهرستان میناب بیان داشت: روستای خشک آباد یکی از روستاهای مجتمع آبرسانی به نام خط «کناره» از توابع شهرستان میناب است، که منبع تأمین آب این مجتمع نیز از طریق ٤ حلقه چاه عمیق واقع در دشت میناب و حاشیه رودخانه میناب تأمین می شود.

وی عنوان کرد: در اثر برداشت های بی رویه سنوات گذشته و همچنین کاهش بی سابقه بارش سال گذشته، دبی این 4 حلقه چاه به میزان  بیش از ٣٠ تا ٥٠ درصد کاهش و با افت مواجه شد، که در نتیجه روستای خشک آباد که در انتهای این شبکه و مجتمع واقع و قرار گرفته و با افزایش مصرف روستاهای بالادست با کمبود و افت آب در شبکه مواجه شد.  از امروز با اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسانی و ادامه این کار نسبت به تأمین و کمبود آب مورد نیاز توسط شرکت آبفا روستایی اقدام شده است .

حمزه پور خاطرنشان کرد: امیدوارم با مدیریت مصرف و استفاده بهینه مشترکان و روستاهای بالادست بخش قابل توجهی از کمبود آب مورد نیاز این مجتمع جهت گذر از فصل تا بستان که مصادف است با خشکسالی بی سابقه  برطرف شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر اقدام به آبرسانی سیار ، به زودی عملیات احداث و اجرای مسیر خط انتقال جدید و کمکی به طول بیش از ٤ کیلومتر نیز انجام خواهد شد، علاوه بر این یک سایت آبشیرین با حجم تولید ٣٠٠٠ مترمکعب تولید آب شیرین در شبانه روز و با سرمایه گذاری بیش از ١٥٠ میلیارد ریال در سواحل بندر کرگان ( یکی از روستاهای این مجتمع ) در دست اجراء است.

وی اضافه کرد: ان شاء الله تا دهه مبارک فجر سالجاری تکمیل و با بهره برداری از آن بخش قابل توجهی از کمبود آب مورد نیاز این مجتمع و از جمله روستای مذکور بطور اساسی مرتفع خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 4307943 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
هنوز هم این همه محرومیت داریم تو روستاهای خودمون واقعا؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین