پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: وزارت کشور با ایجاد 412 دهیاری جدید در این استان موافقت کرد.
شعار سال: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: وزارت کشور با ایجاد 412 دهیاری جدید در این استان موافقت کرد.

محمد رضا شریفی افزود: در نامه وزیر کشور به استاندار کرمان آمده است با توجه به پیشنهاد تاسیس دهیاری در تعدادی از روستاهای آن استان و با عنایت به ماده واحده قانون تاسیس دهیاریهای خودکفا به شرح پیوست در صورتی که خارج از محدوده شهرهای همجوار باشند، بلامانع اعلام می گردد.
شریفی بیان کرد: این دهیاری‌ها در روستاهای تابعه شهرستانهای ارزوئیه، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، رفسنجان، رودبارجنوب، ریگان، سیرجان، شهر بابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کرمان، کوهبنان، کهنوج، منوجان و نرماشیر راه اندازی و فعال خواهند شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان اظهار داشت: هم اکنون با احتساب دهیاری های جدید تعداد آنان به 2هزار و 496 دهیاری در استان رسیده است.
شریفی ادامه داد: تعداد روستاهایی که در سرشماری سال 95 بالای 30 خانوار داشته باشند مشمول دهیاری می شوند که از مزایایی نظیر داشتن دهیار و اعتبارات عمران و آبادی برخوردار خواهند شد.
کرمان دارای پنجهزار و 177 آبادی دارای سکنه و 151 دهستان است.
یک میلیون و 302 هزار و 557 نفر از جمعیت سه میلیون و 164 هزار و 718 نفری استان کرمان در روستاها سکونت دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی،تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 82928290 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین