پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تأکید بر لزوم تشکیل شبکه های نظارت بر عرضه و فروش کالا، گفت: مجموعه مدیریت استان در برخورد با گرانفروشان ، محتکران و اخلالگران بازار قاطع و مصمم هستند.
شعار سال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تأکید بر لزوم تشکیل شبکه های نظارت بر عرضه و فروش کالا، گفت: مجموعه مدیریت استان در برخورد با گرانفروشان ، محتکران و اخلالگران بازار قاطع و مصمم هستند.

علی زینی وند روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان در باره برخی گرانی های اخیر اظهار کرد: بخشی از گلایه های مردم با تدبیر مدیران استانی قابل رفع است و شهروندان از برخورد با گرانفروشان و احتکارکنندگان خوشحال خواهند شد.
وی افزود: در استان کمبود اقلام اساسی همچون گوشت قرمز ، میوه، برنج، تخم مرغ، شکر، روغن، گوشت مرغ و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد،میانگین قیمت این کالاها در مقایسه با استان های همجوار نیز پایین تر است.
معاون استاندار یزد تأکید کرد: به همین دلیل تصمیم ما به عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید در استان باید دقیق، کارشناسی شده، مبتنی بر واقعیت ها در جامعه و بازار باشد و تصمیم در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا و عملیاتی شود.
زینی وند با اشاره به برخی نارضایتی های مردم از وضعیت حاکم بر بازار تصریح کرد: برخی گرانی ها اصلا قابل توجیه نیست به همین دلیل باید کمیته ای در ستاد تنظیم بازار تشکیل شود و تعزیرات نیز بلافاصله با حضور در محل در باره متخلفان ، رأی صادر کند.
وی به صدا و سیما توصیه کرد که در تهیه گزارش های مردمی به صورت فراگیر عمل کند و علاوه بر توجه به نظر مردم و واقعیت ها ، از اقدام مسئولان مرتبط نیز مصاحبه هایی تهیه کند تا آنها به صورت شفاف ، گزارش دهند.
جانشین ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد: اهمیت این موضوع تا جایی بود که به عنوان نماینده استاندار موظف شد تا در برخی موارد عملا در میدان حضور یابد و از نزدیک مشکل را بررسی کند.
این مسئول در باره وضعیت توزیع گوشت گرم و زولبیا و بامیه هم گفت: باید در این خصوص با ایجاد شبکه توزیع و بر مبنای تقاضا ، تولیداتی ارزان مناسب در بازار به مردم ارائه شود .
معاون استاندار یزد تصریح کرد: در عین حال اگر تصمیم نامناسبی در کشور گرفته شد و می توان در استان ، راه میانه ای در پیش گرفت باید این کار را انجام داد تا علاوه بر کنترل سقف قیمت ها به تعادل نیز برسیم.
زینی وند در ادامه با اشاره به برگزاری بازارچه های طرح ضیافت رمضان و بازارچه های رمضانی یادآور شد: باید تعزیرات حکومتی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاهها ، نظارت بر بازار را بیشتر و برای رفع نیازهای مردم تلاش کند.
وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان استان دغدغه رفع مشکل رانندگان را دارند، افزود: با جدیت پیگیر رفع مسائل آنها هستیم در عین حال برای حمل کالاهای فاسد شدنی تدابیری از سوی شورای تامین استان اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: نارضایتی های کامیونداران و رانندگان در روزهای گذشته توسط نمایندگان آنها به استاندار و معاونان استانداری ارائه شد و این موضوع در حال رفع است.
در این جلسه گزارش های از سوی مدیران بخش های مرتبط در مجموعه های اطلاعات و امنیتی ، سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان در باره وضعیت بازار، قیمت ها و میزان ذخایر کالاهای اساسی استان ارائه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1397، کدخبر: 82928306 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم این قاطعایتشون ظاهری نباشه فقط
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین