پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
پرونده خشک شدن باغی معروف به «شب‌های برره» برای بررسی‌های تکمیلی به کمیته معماری و طرح‌های شهری ارجاع داده شده است. براساس شواهد، درختان باغ به‌وسیله اسید و بنزین خشک شده‌اند و مالک باغ بنیاد مستضعفان است.

شعارسال: هنوز حاشیه‌های پرونده جنجالی مصادره کاخ‌های نیاوران و سعدآباد توسط بنیاد مستضعفان به‌پایان نرسیده که خبر برج‌سازی در باغ برره بسیاری از شهروندان را شوکه کرده است. پای بنیاد مستضعفان در پرونده باغ سیب، باغ فرشته، فروش کاخ رضاشاهی و هتل گچسر، مصادره کاخ نیاوران و سعدآباد و … در میان بوده است.

این باغ متعلق به خانواده «شاپور اردشیرچی» از نزدیکان محمدرضا پهلوی بوده که پس از انقلاب، مصادره می‌شود. پس از مصادره، مالکیت باغ «برره» در اختیار بنیاد مستضعفان قرار می‌گیرد.

مالک مجاز به ساخت و ساز تنها در هفت هزار متر است و طبق حکم دادگاه ۱۵ هزار متر آن باید حفظ شود.

شهرداری با استناد به مصوبه شوم برج‌- باغ برای ۳۰ درصد از ملک مورد نظر، مجوز ساخت برج ۲۱ طبقه‌ای را صادر می‌کند.

براساس شواهد، درختان باغ به‌وسیله اسید و بنزین خشک شده‌اند و نکته قابل توجه اینجاست که مالک باغ بنیاد مستضعفان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی تبریز من، تاریخ انتشار: 6خرداد1397 ، کدخبر: 52328: www.tabrizeman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین