پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
یک فقره لولک به همراهی یک دستگاه بولک این روزها شدیداً به دنبال سندسازی علیه سازمان تجاری – صنعتی منطقه آزاد انزلی هستند.

شعار سال: این دو مفت‌خور رسانه‌های استان که ید طولایی در بالا کشیدن حق‌وحقوق کارکنان و پرسنل خود نیز دارند، اخیراً با تحریک یک فرد متوهم که سودای رسیدن به جایگاه مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد انزلی را در سر دارد، به دنبال سندسازی علیه مجموعه منطقه آزاد انزلی و مدیران این سازمان هستند.

جالب آنکه لولکِ این ماجرا از آقای متوهمِ ماجرا وعده تصدی بر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی را نیز دریافت کرده است! این دو عدد لولک و بولک، در ازای پرداخت مبالغی به برخی از افراد قصد دریافت مدارکی علیه مدیران این سازمان را دارند. هرچند که این سندسازی‌ها قطعاً بی‌فایده بوده و اثری نخواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری رشت 20، تاریخ 6 خرداد 97، کد مطلب: 18212: www.rasht20.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین