پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از میان 6 آسیب مهم در مدارس استان فقر رتبه اول و اعتیاد رتبه آخر آسیب‌ها را شامل می‌شود.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از میان 6 آسیب مهم در مدارس استان فقر رتبه اول و اعتیاد رتبه آخر آسیب‌ها را شامل می‌شود.
علیرضا نخعی در دومین شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و دیگر اعضا در سالن شهید بهشتی دادگستری کل برگزار شد افزود:  از 852 آسیب شناسایی شده فقر با 330 مورد رتبه اول، نشانگان عمومی رفتاری مانند افسردگی با 174 مورد رتبه دوم، آزار یا انحرافات جنسی با 92 مورد رتبه سوم، اقدام به خودکشی یا افکار آن با 88 مورد رتبه چهارم، اعتیاد به فضای مجازی با 87 مورد رتبه پنجم و اعتیاد به مواد مخدر که معمولاً دغدغه بیشتری نسبت به آن است با 81 مورد رتبه ششم را داشت.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح نماد در استان نیز گفت: طرح نماد یا نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، برای نخستین بار در کشور با مواجهه اصولی و علمی با آسیب‌های اجتماعی با حضور 9 دستگاه در حال انجام است.

نخعی در ادامه تصریح کرد: این طرح سال 95 آغاز و سال گذشته به صورت آزمایشی در 6 استان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان این طرح 12 مدرسه دخترانه و پسرانه زهک و ناحیه یک زاهدان را پوشش می‌دهد. سال گذشته از میان سه هزار و 197 رکورد ثبت شده در سامانه 852 آسیب شناسایی شد که 6 آسیب در این طرح بررسی می‌شود و 26 درصد گروه مورد مطالعه واجد آسیب تشخیص داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امسال این طرح در همه مدارس ناحیه یک و زهک انجام می‌شود و سال بعد کل استان تحت پوشش خواهد بود‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1397، کدخبر: 97030803875 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
امیدواریم سریع تر به مشکلات این مناطق محروم کشور رسیدگی بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین