پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان اردبیل اضافه کرد: اینکه اردبیل در بحث آمار محکومان مالی در کشور رتبه بالایی دارد برای ما مایه تاسف است.
شعار سال: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل آمار بالای زندانیان محکوم مالی اردبیل را شایسته و در شان این استان ندانست.
آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه دوشنبه در جشن گلریزان اردبیل اضافه کرد: اینکه اردبیل در بحث آمار محکومان مالی در کشور رتبه بالایی دارد برای ما مایه تاسف است.

وی یکی از دلایل وجود این آمار بالا را اوضاع اقتصادی نامناسب استان دانست و ادامه داد: اوضاع اقتصادی استان چرا باید بگونه ای باشد که اردبیل در بحث محکومان مالی رتبه بالای کشوری را داشته باشد.

نمایینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش های خیرین و ستاد دیه برای کاهش آمار محکومان مالی در این استان و اقدامات قابل توجه در این زمینه یادآور شد: از طرف دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی حجم زندانیان باز افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه اقتصادی اردبیل در جایگاه خود قرار بگیرد، متذکر شد: مدیران ارشد استان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

عاملی با اشاره به برخی از مشکلات محکومان مالی در اردبیل تصریح کرد: اینکه فردی تنها برای ۱.۵ میلیون تومان و یا به علت تهیه جهیزیه دخترش در زندان باشد برای جامعه موجب سرافکندگی است.

وی با بیان اینکه دین اسلان دین عطوفت و پیامبر ما پیامبر مهربانی است، متذکر شد: امروزه تفاوت فرهنگی بین ملت ها و کشورها در میزان عطوفت و دستگیری آنها است، عطوفتی که به آن نیاز داریم بی شک همه آدم ها را به هم متصل و یک مجموعه بزرگ را تشکیل خواهد داد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اقدامات خیرین این استان در آزادی زندانیان محکوم مالی طی سال گذشته یادآور شد: نگاه همه ما در مقابل اقدامات ارزشمند آنها این است که بلا از جامعه با کمک خیرین دفع می شود.

وی اینکه عده ای بهره مند و عده ای بی بهره باشند را مناسب جامعه ندانست و تاکید کرد که باید مشکلات همه افراد جامعه حل شود و برای این منظور باید تلاش ها همگانی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1397، کدخبر: 4308905 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین