پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۱۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵
محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت تنها مدیرعامل بانکی است که در دانشگاه تدریس هم می‌کند.

شعارسال: محمد بیگدلی که آبان‌ماه سال گذشته از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی حکم سکانداری بزرگترین بانک بورسی کشور را در دست گرفت، در دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی تدریس می‌کند.

بیگدلی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و ‌اکنون نیز در رشته اقتصاد، مقطع دکترا تحصیل می کند، قبل از این معاونت مدیرعامل و ریاست هیئت‌مدیره و مدیریت ارشد فروش و ارتباط با مشتریان، مدیریت امور ناحیه سه و مدیریت شعب بانک ملت در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان را در کارنامه دارد.

محمد بیگدلی که تا ۱۰ شهریورماه سال ۹۴ عضو هیات مدیره بانک ملت بود در مجمع عمومی فوق العاده بانک به عنوان یکی از چهار عضو هیات مدیره از سوی سهامداران برگزیده و از آن تاریخ به بعد با رای اعضای هیات مدیره، ریاست هیات مدیره بانک ملت را عهده‌دار شد و در نهایت آبان ۹۶ مدیرعامل بانک ملت شد.

بیگدلی در دانشگاه آزاد اصول حسابداری درس می‌دهد و یکی از اساتید سخت‌گیر محسوب می‌شود البته وی در کلاس درس با دانشجویان شوخی هم می‌کند تا کمی از خشکی درسی مثل حسابداری بکاهد. دانشجویان حتی به شوخی به بیگدلی پیشنهاد می‌دهند که مشاور وی در بانک ملت شوند!

بیگدلی به عنوان تنها مدیرعامل بانکی که استاد دانشگاه هست می‌تواند با تلفیق علم و تدبیر مدیریتی بانک ملت را به اوج دوران خود و نوگ قله بانکداری ایران برساند.

تصاویری از کلاس درس مدیرعامل بانک ملت را مشاهده می‌کنید:




سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بانک مردم، تاریخ انتشار: 7خرداد1397 ، کدخبر: 95168: www.bankemardom.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین