پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حضور یافتند.

شعار سال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان در جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حضور یافتند. در جلسه بررسی راهکارهای تقویت و توسعه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی سیدعبدالکریم رضوی‌اردکانی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت ازتوسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی؛ اعضای هیئت‌مدیره و مدیران این شرکت، به همراه اکبر فتحی، رئیس سازمان رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان و بشیر جعفری، مدیرعامل این صندوق حضور داشتند. فتحی، رئیس سازمان رئیس جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، در این جلسه اظهار داشت: این صندوق‌ها ظرفیت‌های بسیاری در توسعه بخش کشاورزی دارند که لازم است آن‌ها را تقویت و حمایت کرد. صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌توانند با نظام تخصیص منابع مناسب شرایط استقرار زنجیره‌های تولید را در بخش کشاورزی فراهم کنند. وی ضمن اشاره به ضرورت حفظ و پایداری سرمایه اجتماعی صندوق‌ها به‌عنوان ظرفیتی بزرگ و بهره‌مندی از مواد قانونی مرتبط با صندوق‌ها برای قانون افزایش بهره‌وری، خواستار تعامل صندوق استان آذربایجان شرقی با صندوق تاکستان شد. فتحی تصریح کرد: باید در رابطه با حضور معاونت‌ها و مدیریت‌ها سازمان جهاد کشاورزی استان در ارائه تسهیلات صندوق به سهامداران و رفع مشکلات بخش کشاورزی استان، همفکری‌های لازم صورت گیرد. وی به مسأله خشک‌سالی و تأمین نهاده‌ها در سال 97 اشاره کرد و گفت: برای تأمین نهاده‌ها امسال باید کاری جدید صورت گیرد و درباره صادرات در بخش کشاورزی نیز برخورد فعالانه‌ای انجام شود. رئیس سازمان رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با تشکر از توجه شرکت مادر تخصصی به تشکیل سه صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری در این استان اظهار داشت: از آن‌جا که نمی‌توان نقش زنان را در توسعه بخش کشاورزی در روستاها نادیده گرفت، این صندوق‌ها می‌توانند کمک شایانی به پیشرفت کشاورزی در روستاها انجام دهند. فتحی همچنین خواستار تبیین فرآیند فروش و واگذاری اموال و املاک مازاد و به تعادل رسیدن سهم هر زیر بخش در نظام سهامداری صندوق شد. در ادامه هر یک از مدیران شرکت مادر تخصصی راهکار خود را برای رفع چالش‌های مطرح‌شده توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی مطرح کردند. در ادامه جلسه سیدعبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان آذربایجان شرقی از سطح قابل قبولی برخوردار است که امیدواریم با ایجاد هماهنگی لازم بین سازمان جهاد کشاورزی این استان و سایر دستگاه‌های اجرایی ازجمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های ممکن و تخصیص اعتبارات لازم صندوق‌های بتوانند نقش‌های لازم را در راستای توسعه بخش کشاورزی به‌صورت مطلوبی ایفا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه سبزینه، تاریخ انتشار -، کد مطلب: 45406، www.sabzineh.org


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
واقعا انقدی کشاورزی مورد ظلم قرار گرفته شده که این خبر ها دردای مارو التیام نمیده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
این ها واقعا حکم مجاهدان در راه خدا دارند
این هایی که به داد کشاورزان می رسند و به اونها رسیدگی می کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین