پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
چین ضمن درخواست از آمریکا برای پایبندی به تعهدات تجاری خود اعلام کرد که این کشور به دنبال تنش نبوده اما از جنگ تجاری با آمریکا نیز هراسی ندارد.

شعارسال: "هوا چونینگ" سخنگوی وزارت امور خارجه چین از واشنگتن خواست تا به تعهدات تجاری دو جانبه پایبند باشد.

آمریکا به تازگی اعلام کرده است که به دنبال اعمال تعرفه 25 درصدی بر تولیدات صنعتی چین به ارزش مجموع 50 میلیارد دلار است که چین این اقدام را در تضاد با توافق های دوجانبه دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه، در مناسبات بین المللی هرگونه نقض تعهد سبب بی اعتباری یکی از طرفین خواهد شد تاکید کرد، درصورتی که آمریکا همچنان به تعهدات خود پایبند باشد و بر حفظ آن اصرار ورزد، طرف چینی نیز اقدام قاطع و تصمیمات موثری برای حفاظت از منافع قانونی خود اتخاذ خواهد کرد.

وی تاکید کرد، مقامات پکن به دنبال تنش نیستند اما از هرگونه جنگ تجاری نیز هراسی ندارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین افزود که پکن همیشه از تلاش برای مدیریت و برطرف کردن اختلافات تجاری و اقتصادی در چارچوب گفتگوهای سازنده که در دراز مدت منافع دو ملت و رضایت جامعه بین الملل را به دنبال دارد حمایت کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار : 10 خرداد 1397، کد خبر: 1739193، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
چین اگر اراده کنه میتونه اقتصاد آمریکا رو فلج کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین