پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۱۷۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه اخیر در یک مدرسه تهران از انحلال این مدرسه خبر داد.
شعارسال: سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیرانتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به‌صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه این مسئله در جلسه روز (سه‌شنبه) کمیسیون با حضور معاون وزیر و مدیرکل حراست وزارت آموزش و پرورش بررسی شد، افزود: قرار است در جلسه‌ای دیگر با حضور آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، وزیر مربوطه استعفا می‌داد و حتی در جلسه مذکور موضوع استیضاح وزیر نیز مطرح شد.

ابطحی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام داده‌، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی کرده و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش پرونده این مجتمع غیرانتفاعی را به هیئت مرکزی نظارت بر مدارس غیرانتفاعی ارجاع داده‌ است، گفت: احتمالاً این مجتمع منحل می‌شود و باید تدبیری صورت بگیرد تا دانش‌آموزان این مدرسه با رضایت والدین در مدارس دیگر تقسیم شوند.

وی تأکید کرد: همچنین پرونده خاطیان براساس شکایت والدین و حراست آموزش و پرورش به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین قوه قضائیه ارجاع داده شده است، دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب این مسئله است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: قرار است تا مسئولان آموزش و پرورش در جلسات بعدی کمیسیون حضور یابند و گزارش‌های تکمیلی و روند رسیدگی به این پرونده را به اعضای کمیسیون ارائه دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397 ، کدخبر: 1739018 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
واقعا باید این اتفاق بیفته تا درس عبرت بشه برای تموم دارس
ا.ف75
حسین33
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
لزومی به این کار نبود ؛ همین که مدیر اون مدرسه رو هم اخراج کردند به نظر من کافی بود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
انحلال یک مدرسه دردی رو دوا نمیکنه باید بتونیم به کودکان یاد بدیم اگر چنین برخوردی دیدن سریعا به پدر و مادر خود اطلاع دهند تا پیشگیری لازم صورت بگیره این اموزشه که راه سازه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین