پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۳۱۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
هرساله مجله فوربس فهرستی از باارزش‌ترین برندها را بر اساس محاسبات خود، تهیه می‌کند. جالب است بدانید امسال پنج برند برتر دنیا، همگی فعال در دنیای الکترونیک بوده‌اند.

شعار سال: مسلماً از اینکه بدانید پنج شرکت موفق در عرصه کار و تجارت در رده‌بندی مجله فوربس همگی از صنایع الکترونیک هستند، تعجب نخواهید کرد. آنچه شما را می‌تواند متعجب کند و دیدگاه شما را به نفوذ بالای تکنولوژی در میان مردم، قوی‌تر کند، پشت سر گذاشتن شرکت کوکلاکولا توسط آمازون است. آمازون اکنون در میان پنج شرکت برتر تجاری یا برندهای معروف دنیا قرار دارد. دقت کردن در لیست فوربس می‌تواند نکته‌های ریز در مورد تجارت و نفوذ تکنولوژی در میان مردم عادی را خاطرنشان کند. شرکت کوکلا کولا در سال 1892 تأسیس شده است و نزدیک به 200 شرکت زیرمجموعه دارد که به نوعی در زمینه ارائه محصولات این شرکت فعالیت می‌کنند. این در حالی است که آمازون فقط 24 سال است که از زمان تأسیس آن می‌گذرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پلازا مگ، تاریخ 9 خرداد 97، کد مطلب: 73559: www.mag.plaza.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین