پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
عبدالمحمد زاهدی گفت: اطلاع رسانی کمیته ها باید تقویت شده تا خبر، برگزاری این کنگره نه تنها در استان قزوین بلکه در سطح کشور باشد.
شعار سال: عبدالمحمد زاهدی گفت: اطلاع رسانی کمیته ها باید تقویت شده تا خبر، برگزاری این کنگره نه تنها در استان قزوین بلکه در سطح کشور باشد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای سیاست گذاری برگزاری کنگره 3هزار شهید استان افزود: اطلاع رسانی کمیته ها باید تقویت شده تا خبر برگزاری این کنگره نه تنها در استان بلکه در سطح کشور طنین انداز شود و لوگوی طراحی شده آن نیز بر روی همه اقلام و بنرها نصب شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: براساس گزارش های دریافتی برخی از کمیته های برگزار کننده اهتمام جدی در این زمینه ندارند که باید این مساله در اسرع وقت حل شود.

زاهدی با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنگره نباید هیچ منتی بر سر شهدا و خانواده معزز آنها باشد، ادامه داد: با توجه به مقام والا شهدای گرانقدر و شاخص استان باید در برگزاری آبرومندانه آن، همه تلاش خود را به کار ببریم.

وی با بیان اینکه مسوولان برگزاری به هیچ وجه نباید کیفیت برگزاری این کنگره را از دست بدهند، یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی، فرمانداران و بخش خصوصی باید نهایت همکاری لازم را در برگزاری این همایش به عمل آورده تا بتوانیم حداقل وظیفه خود را در این زمینه ایفا کنیم.

استاندار قزوین خواستار شد: دستگاه ها برنامه هایشان را به منظور جلوگیری از موازی کاری ها، تا پایان خرداد ماه به دبیرخانه این کنگره باید ارسال کنند.

زاهدی اضافه کرد: در فضاسازی های شهری نیز تمامی اصناف، واحدها و اماکن عمومی در نظر گرفته شوند، تا محیط پیرامونی صنف خود را آذین بندی کنند.

 استاندار در خاتمه اعلام کرد: کنگره 3هزار شهید استان قزوین مهر یا آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397، کدخبر: 713272 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
این استان یکی از استان های شهید پرور کشور بوده است و شهیدان زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
یادواره های شهدا اگر به طرز فرهنگی صحیحیبرگزار شود میتواند تا حدودی فرهنگسازی خوبی به انجام رساند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین