پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
پدر علم مددکاری ایران گفت :« «به کارگیری افراد غیرمتخصص در جایگاه های مدیریتی باعث بی هدف شدن و کور شدن ذوق افراد می شود.این سلسله همینطور ادامه می یابد و موجب از بین رفتن امید افراد و در نتیجه انباشت خشم و افسردگی ناشی از آن می شود. اینگونه است که ما جامعه ای بیمار و بی نظم را داریم.»
شعارسال: یکی از راهکاری هایی که در افزایش عملکرد و سلامت اجتماعی نقش ویژه ای دارد نشاط جامعه است . از طرفی کاهش نشاط و شادی باعث بروز خشم در هر سطحی و به دنبال آن بروز فجایع اجتماعی خواهد شد. اما قسمت نگران کننده ماجرا آماری است که در خصوص افسردگی و خشم در جامعه ایران منتشر می شود که مورد تایید کارشناسان، جامعه شناسان و صاحب نظران نیز است. در خصوص نبود نشاط اجتماعی در جامعه و تاثیر آن بر بروز خشم و فجایع اجتماعی با مصطفی اقلیما- مددکار اجتماعی -گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

اقلیما علت رواج افسردگی و خشم در جامعه را مبهم دانستن آینده فرد بیان کرد و گفت: « یکی از علت هایی که در بروز خشم در جامعه بسیار تاثیر گذار است نبود آینده شغلی است. افرادو جوانان آینده خود را مبهم می بینند زیرا که بعد از فارغ التحصیل اطمینانی از آینده و امنیت شغلی ندارند و بعضا مدرک تحصیلی تاثیری در آینده آن ها ندارند زیرا که خیلی مواقع افراد غیر متخصص در جایگاه افراد متخصص قرار گرفته و افراد متخصص مجبور به اشتغال های نامربوط به شغل خود می شوند. این باعث از بین رفتن خلاقیت و انگیزه افراد شده است. در نتیجه افراد کمتر کار می کنند. تمام این ها باعث نهفته شدن خشم در افراد می شود.

اقلیما با بیان اینکه هیچکس در جایگاه خودش نیست در ادامه گفت:«به کارگیری افراد غیرمتخصص در جایگاه های مدیریتی باعث بی هدف شدن و کور شدن ذوق افراد می شود.این سلسله همینطور ادامه می یابد و موجب از بین رفتن امید افراد و در نتیجه انباشت خشم و افسردگی ناشی از آن می شود. اینگونه است که ما جامعه ای بیمار و بی نظم را داریم.»

وی افزود:«بی مسولیتی جامعه را فراگرفته، هیچکس در مقابل عملی که انجام می دهد خود را مسوول نمی داند. دروغگویی به عملی عادی تبدیل شده است و هیچکس به قوانین توجهی نمی کند در نتیجه جامعه کارایی خود را از دست خواهد داد و از هم فرو می پاشد.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397 ، کدخبر: 713342 ، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
این چیزی است که تصمیم های اشتباه نظام باعث آن شده است ؛ اما مطمئن هستیم در آینده به این مشکل رسیدگی میشود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
متاسفانه پس از این همه شعار هایی هم که تا به حال داده شده هیچ تغییری هم ایجاد نشده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
این بی مسیولیتی از دولت دارد به ملت سرایت می کند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین