پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و بهبود کیفیت و توسعه صادرات خرما و معرفی این محصول در دنیا برند خرمای استان بوشهر جهانی شد.
شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و بهبود کیفیت و توسعه صادرات خرما و معرفی این محصول در دنیا برند خرمای استان بوشهر جهانی شد.
سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و تجاری استان بوشهر با اشاره به اجرای خوشه خرما در استان اظهار داشت: خوشه خرما که با رویکرد علمی و دانش بنیان مورد توجه و اجرا قرار گرفت در سه سال گذشته وضعیت تولید، فرآوری و صادرات آن بهبود یافته است.

وی از افزایش صادرات خرما از استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح خوشه‌های صنعتی خرما  ضمن بهبود فرآوری و بسته بندی با کیفیت خرما، صادرات  این محصول  افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری دوره‌های آموزشی تولید کنندگان خرما با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد بیان کرد: صاحبان صنایع با نحوه فراوری و بسته بندی خرما  آموزش‌های را  لازم فرا گرفتند که  خرمای استان بوشهر در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی معرفی شد.

حسینی محمدی، با بیان اینکه برند خرمای استان بوشهر جهانی شد گفت: با توسعه صنایع فراوری محصولات کشاورزی و بهبود کیفیت و توسعه صادرات خرما و معرفی این محصول در دنیا، برند خرمای استان بوشهر جهانی شد.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محصولات کشاورزی از جمله خرما در استان خبر داد  و افزود: بر اساس تقویم تدوین شده، نمایشگاه تخصصی محصولات کشاورزی از جمله خرما و صنایع وابسته به این محصولات برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر حمایت از مصرف کالای داخلی افزود: تحقق این مهم به تولید محصولات با کیفیت وابسته است که توجه به برند سازی،  ارتقای کیفیت بسته بندی محصول و  اصلاح شبکه‌های توزیع مورد توجه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1710430 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین