پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
‌استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه دیدار با ائمه ‌جمعه، معتمدین،ریش سفیدان و نخبگان شهرستان دلگان گفت: شهرستان دلگان‌، شهری با منابع آب زیر زمینی و خاک غنی و آبرفتی است و همه‌ شرایط لازم برای توسعه و پیشرفت را دارد.
شعار سال: ‌استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه دیدار با ائمه ‌جمعه، معتمدین،ریش سفیدان و نخبگان شهرستان دلگان گفت: شهرستان دلگان‌، شهری با منابع آب زیر زمینی و خاک غنی و آبرفتی است و همه‌ شرایط لازم برای توسعه و پیشرفت را دارد.

سید دانیال محبی با اشاره به معضل کم آبی و لزوم توجه و برنامه ریزی برای مدیریت مصرف آب افزود: مهمترین مساله‌ای که در حال و آینده‌ای نه چندان دور برای توسعه ‌هر منطقه‌ای تعیین‌کننده است‌، مسأله آب است‌.

محبی گفت: وجود منابع آب زیر‌زمینی و خاک غنی و آبرفتی که با حرکت و جریان طولانی آب و همجواری با بستر رودخانه پالایش می‌شود، امتیاز و موهبتی الهی برای مردمان منطقه دلگان است‌.

وی با تاکید بر این که آب سرمایه‌ای است که فقط برای ما نیست و آیند‌گان  نیز از آن سهم دارند، گفت: به تازگی برداشت‌هایی غیرمتعارف و بعضا غیر‌مجاز از این سفره‌ها صورت می‌گیرد که باید از آن جلوگیری شود‌.

محبی در ادامه خطاب به کشاورزان شهرستان دلگان نیز گفت: در بحث استفاده از منابع آب توجه کنید تا با بهینه سازی و مدیریت در مصرف‌، بیشترین و بهترین محصول را برداشت کنید و این با بهره گیری از دانش و ابزار و ادوات کشاورزی دور از دسترس نیست‌.

استاندار گفت: شاخص‌‌ترین نیاز توسعه ‌جامعه‌ای این چنین برخوردار نیروی انسانی است‌ که بتواند از ظرفیت‌های متنوع و خاص منطقه به بهترین و بهینه ترین شکل استفاده کند‌.

وی تصریح کرد: با وجود این ظرفیت‌های طبیعی و انسانی‌ حیف است که عده‌ای استفاده نکرده و محتاج زندگی حداقل باشند‌.

دانیال محبی همچنین با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی میان امت اسلامی گفت: همه ‌ما مسلمانیم و در چارچوب اسلام با هم قرابت و همبستگی داریم‌، لذا باید برای توسعه، جمعی تلاش کنیم و اگر غیر این باشد، نتیجه پیشرفتی حاصل نمی‌شود‌.

وی افزود: تفاخر و تکاثر آفت جامعه‌ اسلامی و مسبب انواع آسیب‌ها در جامعه‌ اسلامی از جمله بی ثباتی و تشنج است، لذا دعوت به آرامش و دوستی همواره امری مهم و حیاتی بوده و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان‌، توصیه به این مهم در محافل مذهبی باید بیشتر مدنظر قرار گیرد‌.

محبی گفت: بکارگیری و توجه به رهنمودهای قرآن کریم در زندگی زمینه ساز سعادت و آرامش در وجود آدمی شده و قلب انسان را نور می‌بخشد‌.

استاندار ضمن تاکید بر لزوم همکاری مردم و مسئولین شهری با فرماندار جوان و ساعی این شهر برای توسعه و پیشرفت دلگان گفت: دامن زدن به اختلافات قومی قبیله‌ای موجب ایجاد دشمنی و کینه ورزی در جامعه می‌شود و لازم است برای مقابله با ناامنی و رفتارهای بی‌ثبات کننده تلاشی همگانی صورت گیرد‌‌.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 97031205640 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
واقعا تو این شرای بی ابی این کارشون به جز خیانت چه معنی میده؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
واقعا اگر قرار است منی که یک دانشجو هستم انتقاد کنم و ان استاندارهم انتقاد کند پس این چه وضعی است؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین