پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر گفت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا ضمن نشان دادن جایگاه شهدا در اقتدار ایران هجمه‌ها دشمنان خنثی می‌شود.
شعار سال: استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر گفت: برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا ضمن نشان دادن جایگاه شهدا در اقتدار ایران هجمه‌ها دشمنان خنثی می‌شود.

عبدالکریم گراوند صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر جایگاه این استان در جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر در جنگ 8 ساله تحمیلی نقش مهمی ایفا کرد چرا که سرداران این استان هم در خشکی، هوا و دریا با دشمن مبارزه کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: همه مردم و مسئولان مدیون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی شهدا هستند که در این راستا باید با همدلی و وفاق دین خود را به این عزیزان و خانواده‌های گرانقدر آنها ادا کنند.

استاندار بوشهر امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار شهیدان دانست و تصریح کرد: باید رشادت، حماسه و زندگی شهدا برای نسل جدید واکاوی شود تا این مهم چراغ راه نسل‌های آینده جامعه اسلامی باشد.

گراوند با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه بشری هستند تاکید کرد: برگزاری کنگره و یادواره شهداء جایگاه این عزیزان در اقتدار و صلابت ایران اسلامی آشکار می‌شود و راه آنان تداوم می‌بخشد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر گفت: برگزاری این کنگره‌ها و  و یادواره شهدا ضمن نشان دادن جایگاه شهدا در اقتدار ایران هجمه‌ها دشمنان خنثی می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های تخصصی کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر افزود: بر اساس تجارب کنگره‌های گذشته باید کمیته‌های کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر فعال شود و بر اساس یک برنامه و تقویم زمان‌بندی اجرایی شود.

گراوند با تاکید بر تامین اعتبارات برگزاری این کنگره از محل اعتبارات فرهنگی خاطرنشان کرد: استفاده از بودجه‌های فرهنگی دستگاه‌های مرتبط باید برنامه‌‌یزی شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و شهدا در خور شأن شهدا افزود: ضمن تدوین برنامه برگزاری این کنگره باید جلسات کارشناسی و تخصصی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740671 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
این ها تا زمانی که مردم انقلابی ایران پشت رهبرشان ایستاده اند نمیتوانند نقشه های خود را پیش ببرند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
هجمه ها با برگزاری یادواره شهدا برچیده نمیشه بلکه وقتی برچیدهع میشه که مدیران امروزی با الگو گیری از شهدا مدیریت و فعالیت کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین