پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
توحید سلیمی به عنوان فرماندار ایجرود منصوب و جایگزین اسماعیل بیات شد.
شعار سال: توحید سلیمی به عنوان فرماندار ایجرود منصوب و جایگزین اسماعیل بیات شد.

 امروز آیین تودیع و معارفه فرمانداران ایجرود با حضور استاندار زنجان برگزار شد.

این مراسم که در محل فرمانداری ایجرود برگزار شد از زحمات اسماعیل بیات تقدیر شد و توحید سلیمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان ایجرود معرفی شد. توحید سلیمی پیش از این سابقه سرپرست فرمانداری سلطانیه را در کارنامه خود دارد.

اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان با ابراز خرسندی بابت حل مهمترین مشکل پتروشیمی اظهار داشت:  خوشبختانه امروز مهمترین مشکل پتروشیمی زنجان در زمینه تامین منابع مالی کاملا برطرف شده است و 306 میلیون یورو نیاز ارزی پتروشیمی استان نیز تامین شده است.

وی با بیان اینکه دیگر مشکل مالی برای این کارخانه وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی‌که با مدیرعامل بانک ملی شده است مقرر شده است حساب‌های ارزی و ریالی به شعب زنجان انتقال یابد.

استاندار زنجان تاکید کرد: پیگیری راه‌اندازی پتروشیمی نه تنها یک مسئله شهرستانی است بلکه موضوع مهم استان در بخش اشتغال است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 1740747 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین