پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۱۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در جمع نامزد‌های برترین ورزشکار ماه می ۲۰۱۸ شد.
شعارسال: سایت کمیته بین المللی پارالمپیک نامزد‌های بهترین ورزشکار ماه می‌ سال ۲۰۱۸ را معرفی کرد که در بین این لیست ۵ نفره، نام ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندای کشورمان نیز وجود دارد.

این سایت درباره علت انتخاب ساره جوانمردی نوشت: این ورزشکار قهرمان پارالمپیک است و در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ کره جنوبی توانست دو مدال طلا در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی و ۵۰ متر خفیف را کسب کند و حریفان خود در کلاس SH2 را شکست دهد.


سایت کمیته ملی پارالمپیک در کنار ساره جوانمردی، ماریانا شوچوک از اوکراین در رشته وزنه برداری، پیتر ژن از بلژیک در رشته دو و میدانی، پرسیلا گاژن از کانادا در رشته جودو و رودولفو ریسکالا از برزیل در رشته سوارکاری را به عنوان نامزد‌های بهترین ورزشکار ماه می ۲۰۱۸ انتخاب کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397 ، کدخبر: 6552349 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
باعث افتخار است که نام این ورزشکار در این لیست به چشم میخورد ؛ به امید سربلندی ایران و ایرانی
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
خیلی مطلب جالبی بود با تشکر از خبرگزاریه خوبتون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین