پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: با توجه به کاهش عمق قسمتی از تالاب افرادی سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از ایام تعطیل اقدام به تغییرکاربری اراضی تالابی به شالیزار می‌کنند.
شعار سال: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: با توجه به کاهش عمق قسمتی از تالاب افرادی سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از ایام تعطیل اقدام به تغییرکاربری اراضی تالابی به شالیزار می‌کنند.
ساسان اکبری‌پور، گفت: با حضور به موقع یگان حفاظت محیط زیست گیلان از اقدام به تصرف اراضی تالابی در منطقه سیاه‌کشیم جلوگیری بعمل آمد .

وی افزود: فردی که با فرصت‌طلبی و تهیه ماشین‌آلات کشاورزی قصد تصرف بیش از 5 هکتار از اراضی مستعد تالابی را داشت، در حین ارتکاب جرم شناسایی و ضمن جلوگیری از اقدام به تصرف و تغییرکاربری اراضی با تشکیل پرونده به جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اکبری پور ادامه ‌داد: با توجه به کاهش عمق قسمتی از تالاب افرادی سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از ایام تعطیل اقدام به تغییرکاربری اراضی تالابی به شالیزار، استخر ماهی و یا درختکاری کرده و سپس اقدام به تصرف این عرصه‌ها می‌کنند.

یگان حفاظت محیط زیست گیلان با جدیت با این موضوع برخورد و متخلفین را برابر مقررات به مراجع  قضایی معرفی خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397، کدخبر: 97031306423 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین