پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
استاندار هرمزگان در نشست کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به تشریح برنامه سازگاری با کم آبی در استان هرمزگان پرداخت.
شعار سال: استاندار هرمزگان در نشست کارگروه ملی سازگاری با کم آبی به تشریح برنامه سازگاری با کم آبی در استان هرمزگان پرداخت.
دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه ملی سازگاری با کم آبی که با حضور وزیر نیرو در تهران برگزار شد، با اشاره به وضعیت خشکسالی در استان هرمزگان، به تشریح وضعیت منابع آب موجود در استان شامل منابع سطحی، زیرزمینی و نامتعارف پرداخت.

وی به وضعیت مصرف آب در بخش های مختلف از جمله شرب، صنعت و کشاورزی اشاره کرد و افزود: در بخش آب برنامه هایی همچون مهار آب های سطحی رودخانه ها، آبخیزداری، تغذیه دشت ها، توسعه استفاده از آب شیرین کن ها و استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب برای صنایع و آبیاری فضای سبز در هرمزگان تدوین شده است.

استاندار هرمزگان همچنین برنامه اضطراری تامین آب شرب بندرعباس و بندرخمیر، تامین آب کشاورزی شبکه و باغات شهرستان میناب، تامین آب 722 روستا در استان با جمعیت بیش از 580 هزار نفر و تامین آب شهرهای کوچک دارای تنش آبی در استان را تشریح کرد.

همتی تصریح کرد: مهار آب های سطحی با احداث 10 سد و 50 طرح تغذیه مصنوعی در سطح استان، اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، بهره برداری از آب شیرین کن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس و جداسازی انشعابات فضای سبز شهری از آب شرب از جمله این برنامه هاست.

وی بیان داشت: مدیریت مصرف در بخش کشاورزی از قبیل شبکه میناب به مساحت 11 هزار هکتار و همچنین تجهیز دشت های زراعی و باغات استان به آبیاری تحت فشار به مساحت 20 هزار هکتار و توسعه کشت گلخانه ای به مساحت پنج هزار هکتار، فرهنگ سازی در مصرف آب شرب، تکمیل سامانه های انتقال آب در سواحل جهت تامین آب به نقاط مصرف شرب و صنایع و طرح اضطراری تامین آب بندرعباس با توجه به وضعیت منابع آب سدهای شمیل و نیان و میناب دیگر برنامه های مدیریت تامین آب در هرمزگان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397، کدخبر: 714024 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
اخه استاندار چی حالیشه که حالا بخواهد تشریح کنه. چرا اینقدر شعارگونه حرف می زنیم؟
ایشان باید سیاستگذاری را تشریح کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین