پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
رئیس فدراسیون والبیال گفت: دنبال دردسر نمی‌گردیم که ترکیب ضعیفی بچینیم چون هر نتیجه ای پای منِ نوعی نوشته می شود.
شعارسال:رئیس فدراسیون والیبال گفت: دنبال دردسر نمی‌گردیم که ترکیب ضعیفی بچینیم چون هر نتیجه ای پای منِ نوعی نوشته می شود.

احمد ضیایی در مورد انتخاب جهانگیر سیدعباسی به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» و انتقادها به همشهری بودن او با رئیس فدراسیون و نسبت فامیلی با سعید معروف، کاپیتان تیم ملی اظهار داشت: در این مورد باید از منتقدان بپرسید. ما با جرأت و جسارت، آقای سیدعباسی را به عنوان سرمربی تیم ملی «ب» انتخاب کردیم. پای حرف مان هستیم. اگر می خواهید اخبار را از طریق مخالفان دنبال کنید، باید از همان ها بپرسید و نویسنده مطلب باید درباره متنی که نوشته، پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: من با نظر شخصی، آقای سیدعباسی را انتخاب نکردم بلکه در هیأت رئیسه بحث و گفت و گوی زیادی در این باره انجام گرفت و در نهایت این مربی انتخاب شد. ما انتخاب خود را انجام داده و علنا اعلام کرده ایم. مسئولیت کار با ماست و هر کسی می تواند هر اعتقادی داشته باشد که برای خودش، محفوظ و محترم است. ما قفل دهان مردم نیستیم و نمی توانیم جلوی انتقادات را بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما بر اساس یک فلسفه، این انتخاب را انجام داده ایم و تاوانش را هم خودمان می پردازیم. او جزو مربیانی است که بالاترین درجه مربیگری در ایران را دارد، در لیگ برتر سرمربی بوده و روی سکو رفته است. نویسنده مطلب انتقادی هم این موضوع را می داند.

ضیایی خاطرنشان کرد: همشهری بودن آقای سیدعباسی با من هم موضوع عجیبی نیست. اگر بخواهیم دنبال سوژه برای مطلب نوشتن بگردیم باید این صحبت ها را مطرح کنیم. کسی که حرفی برای گفتن داشته باشد، چنین چیزی را نمی نویسد. معمولا کسانی که دنبال فضاسازی، ایجاد جو و مسموم کردن فضا هستند، این گونه وارد می شوند.

وی افزود: جهانگیر سیدعباسی برای والیبال ایران، چهره ناشناخته ای نیست. آقاییان محمد خمسه و محمد تندروان (دستیاران سیدعباسی در تیم ملی «ب») هم چهره های ناشناخته ای نیستند. همه ما تمام قد از این کادر حمایت می کنیم تا تیم ملی خوبی را با کمک دلسوزان والیبال کشور سامان دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد: ان شاءالله بچه های تیم ملی «ب» در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نتایج خوبی بگیرند و دل مردم ایران را شاد کنند. دنبال دردسر نمی‌گردیم که ترکیب ضعیفی بچینیم چون هر نتیجه ای پای منِ نوعی نوشته می شود. چه نتیجه خوبی بگیرند و چه نتیجه بدی کسب کنند، به حساب من می گذارند. طبیعی است که عقلانیت را بر هر رابطه ای ترجیح بدهم.

ضیایی در ادامه گفت: ما تا روز پنجم خرداد ماه منتظر «سیچلو» بودیم. او درخواستی داد و گفت: «تا دوازدهم خرداد به من مهلت بدهید تا جواب بدهم.» زمانی که جوابی نداد، مجبور شدیم از کادر مجرب صددرصد ایرانی استفاده کنیم. فکر می کنم والیبال ما به اقرار سرمربی های ایرانی، به جایی رسیده که برای تیم ملی «ب» کشورمان از کادر ایرانی استفاده کنیم. مگر در بازی های آسیایی 2014 چه کسی، تیم ملی را هدایت کرد؟ آن جا هم یک کادر ایرانی، عهده دار هدایت تیم ملی بود.

وی در پایان تصریح کرد: احساس می کنم مربیان بدنه والیبال ما به اندازه کافی دانش مربیگری دارند. آنها افرادی سالم، درست، کاربلد و وظیفه شناس بوده و هر سه آنها از نظر اخلاقی، وارسته هستند. ما تمام تلاش خود را کردیم که یک ترکیب خوب و کاربلد بالای سر تیم ملی «ب» بگذاریم و مسئولیتش هم با ماست. تعهد هم می دهیم که مسئولیت نتایج را به گردن بگیریم. مطمئن باشید به لطف پروردگار، نتیجه هم خواهیم گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکا نیوز، تاریخ انتشار 13خرداد97، کدخبر: 953451 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
این ورزش ایران هیچ وقت قرار نیست سر وسامون بگیره واقعا
ا.ف75
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
باید به نظر کواکویچ اهمیت داده بشه تا نتیجه ی مطلوب گرفته بشه ن۰ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین