پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۲۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
مدیرعامل تازه‌وارد شرکت عمران هشتگرد از تعیین تکلیف ۱۰هزار مسکن مهر فاقد متقاضی و راکد این شهر با همکاری بانک مسکن خبر داد و گفت: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خودمالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود

شعارسال:مدیرعامل تازه‌وارد شرکت عمران هشتگرد از تعیین تکلیف ۱۰هزار مسکن مهر فاقد متقاضی و راکد این شهر با همکاری بانک مسکن خبر داد و گفت: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خودمالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود

مدیرعامل تازه‌وارد شرکت عمران هشتگرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم از تعیین تکلیف 10هزار مسکن مهر فاقد متقاضی و راکد این شهر با همکاری بانک مسکن خبر داد و گفت: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خودمالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود.

مهدی هدایت با یادآوری این‌که "اولویت کاری بنده تکمیل پروژه‌های مسکن مهر با تمام خدمات زیربنایی و روبنایی و افتتاح مترو است"، اظهار کرد: احداث مراکز محلات، مجموعه‌های ورزشی، مساجد، کلانتری‌ها، مراکز درمانی، مدرسه و... در دست اجراست که تاکنون تعدادی از این مراکز افتتاح شده است.

وی با بیان این‌که "موضوعات اجتماعی را به‌عنوان یکی از تأکیدات وزیر راه و شهرسازی در دستور کار قرار داده‌ایم"، تصریح کرد: بالا بردن شاخص‌های شهر انسان‌محور، طرح جامع حمل‌ونقل هشتگرد با محوریت TOD (توسعه با اولویت حمل‌ونقل) در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد.

وی در خصوص واحدهای مسکن مهر هشتگرد افزود:‌ در حال حاضر حدود 10 هزار واحد بدون متقاضی و راکد مسکن مهر در هشتگرد داریم. طی دو ماه اخیر اقدامات مؤثری برای تعیین تکلیف این واحدها صورت گرفته به‌طوری که یک بسته سیاستی تعریف شده که در قالب آن با همکاری بانک مسکن این تعداد واحد از بلاتکلیفی بیرون می‌آیند.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد در این باره توضیح داد: در بسته سیاستی، واحدهای فاقد متقاضی و راکد به واحدهای خودمالک تبدیل و به سازندگان واگذار می‌شود.

هدایت با ابراز این‌که سازنده‌ها پروژه‌های مذکور را با مشخصات بهتر از مسکن مهر می‌سازند،‌ اظهار کرد:‌ پس از ساخت و تکمیل، این واحدها خارج از ضوابط و شرایط مسکن مهر به مردم واگذار می‌شود.

وی این اقدام را در راستای خروج تسهیلات پرداختی بانک مسکن از بلاتکلیفی و جلوگیری از بین رفتن واحدها عنوان کرد و گفت:‌ واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی و راکد پیشرفت فیزیکی 20 تا 60 درصدی دارند.

وی بیان کرد:‌ تا دو ماه آینده فراخوان واگذاری این واحدها به سازنده‌ها را انجام می‌دهیم تا به این ترتیب تهدید موجود به یک فرصت تبدیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13خرداد97، کدخبر: 1735016، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
از زمانی که آقای احمدی نژاد رفت پروژه های مسکن مهر هم خوابیده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین