پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۳۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: احمدی‌نژاد کاری کرد که اصولگراها را زیر سئوال برد، عملی نشدن وعده‎های آقای روحانی نیز موجب یأس در جامعه نسبت به کارایی اصلاح طلبان شد.

شعارسال:حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: احمدی‌نژاد کاری کرد که اصولگراها را زیر سئوال برد، عملی نشدن وعدههای آقای روحانی نیز موجب یأس در جامعه نسبت به کارایی اصلاح طلبان شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: احمدی‌نژاد کاری کرد که اصولگراها را زیر سئوال برد، عملی نشدن وعدههای آقای روحانی نیز موجب یأس در جامعه نسبت به کارایی اصلاح طلبان شد.

 حسین ابراهیمی درباره نوع نگاه جامعه به اصولگرایان بعد از آنکه اصلاح طلبان در دولت، مجلس و شورای شهر نتوانستند انتظارات عمومی را برآورده کنند، گفت: مردم دیگر به اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اعتماد ندارند چون هر دو را فاقد کارایی می دانند. احمدی نژاد کاری کرد که کارایی اصولگراها را زیر سئوال برد، عمل نشدن وعده های آقای روحانی نیز موجب یأس در جامعه نسبت به کارایی اصلاح طلبان شد.

وی با بیان اینکه فاصله کنونی بین مردم و مسئولان اعم از اصولگرا و اصلاح طلب مطلوب نیست، افزود: نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که سرمایه اجتماعی تا حدود زیادی کاسته شده و مردم به صداقت مسئولان اعتقاد ندارند. این مسئله متأثر از عوامل متعددی است. فساد و اختلاس های مالی، بیکاری، وعده های عمل نشده، فلج بودن اقتصاد و سختی گذران معیشت همه بر نگاه مردم به مسئولان اثر می گذارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات 98 یادآور شد: مردم به رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی علاقمند هستند و برای حفظ نظام و عمل به رهنمودهای رهبری پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

وی ادامه داد: البته نهایتا از بین دو لیست اصولگرا و اصلاح طلب مردم باید به یک فهرست رأی دهند، گرچه وضعیت اصولگرایان بهتر از اصلاح طلبان است اما در کل شرایط برای هیچ کدام مطلوب نیست. یعنی این طور نخواهد بود که چون اصلاح طلبان نتوانستند مشکلات را حل کنند، تصور عمومی آن است که اصولگرایان قادر به حل مشکلات هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اعلام پیروزی زودهنگام بیش از 20 میلیون رأیی جناح مخالف دولت برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: من چنین پیش بینی نمی توانم انجام دهم و بگویم از الان نامزد اصولگرایان در 1400 پیروز است. باید دید عملکردها چه می شود چون دید منفی به هر دو جناح دارم و معتقدم عملکردشان به گونه ای نبوده که مردم را راضی کند. اگر دعواهای جناحی همچنان ادامه پیدا کند و مطمئنا ریزش سرمایه اجتماعی دولت روحانی به سبد اصولگرایان نمی رود.

ابراهیمی با بیان اینکه اصلاح طلبان نمی توانند حکومت و اصولگرایان نمی توانند مردم نگه دارند، اظهار کرد: اصولگراها وقتی در مناصب حکومت قرار می گیرند ارتباط شان با مردم خوب نیست. اصولگراها می توانستند ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند اما متأسفانه وقتی به کرسی مسئولیت می رسند پشت سر را فراموش می کنند. یعنی ارتباط مردمی شان کم می شود. البته اصلاح طلبان در این زمینه وضعیت بهتری دارند، در عوض حکومت داری بلد نیستند و تا به حکومت می رسند خرابکاری می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت عصر ایران، تاریخ انتشار 13خرداد 97، کدخبر: 612812 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
ای بابا....خیلی عجیبه که هنوز داریم راجب اصول گرا و اصلاح طلب حرف میزنیم
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
یک بعد بی اعتمادی مردم به نظام به روحانیت که در صحنه نیست بر می گردد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین