پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۴۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پاساژ آزاد که در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده، تخلفات گسترده‌ای در زمینه گودبرداری غیرقانونی و عدم ایمن سازی بنا مرتکب شده است.

شعار سال: عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در با اشاره به آخرین وضعیت پاساژ‌های ناایمن در شهر تهران گفت: براساس ارزیابی‌هایی که صورت گرفته اکثریت پاساژ‌های ناایمن در مناطق ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران واقع شده اند و شورای شهر با بررسی‌هایی که بر روی آن‌ها انجام داده پرونده این پاساژ‌ها را به شهرداری‌های مناطق مربوط ارسال و خواستار پیگیری به وضعیت آن‌ها شده است.

زهرا نژادبهرام افزود: پاساژ آزاد، جدیدترین پاساژی است که از نظر ایمنی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و شورای شهر تهران به شدت پیگیر وضعیت آن شده است.

وی ادامه داد: پاساژ آزاد در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده که تخلفات گسترده‌ای در زمینه گودبرداری غیرقانونی و عدم ایمن سازی بنا مرتکب شده است و شهرداری منطقه در دوره‌های گذشته صرفا اقدام به ارائه اخطار به کسبه کرده و اقدام دیگری در خصوص پلمب این بنا صورت نگرفته، این در حالی است که بسیاری از طبقات از نرده ایمنی بی بهره هستند و کابل‌های برق بدون محافظ رها شده‌اند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در صحن علنی شورای شهر رأی به بستن و پلمب پاساژ آزاد داده شده که با اعتراض کسبه این حکم اجرایی نشده است، گفت: در حال حاضر شهرداری منطقه و شورای شهر پیگیر رسیدگی به پرونده تخلفات پاساژ آزاد هستند و موضوع را به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع داده اند و منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی کمیسیون هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 11 خرداد 97، کد مطلب: 6551656، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
بسیاری از این پاساژ ها مدت زمان زیادی از تاسیس آن ها میگذرد و فرسوده شده اند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
این پاساژ ها در صورت تخریم میتونند خسارت های جدی رو هم به خود صاحبان اصلی و هم به مغازه داران اطراف وارد کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
هرچه زودتر باید به فکر این بناهای فرسوده باشن تا حادثه مشابه پلاسکو اتفاق نیافته
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین