پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۱
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارائه پیوست های تبلیغاتی، فرهنگی و عملیات روانی برای مدیریت صحنه ها و عرصه های ماموریتی را ضروری دانست و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم مسائل اجتماعی و اقتصادی به مسائل سیاسی و امنیتی تبدیل شود.
شعارسال: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز یکشنبه در جلسه ارزیابی آمادگی های نیروی انتظامی، در جمع فرمانده و معاونان این نیرو با اشاره به حساسیت ها و ظرافت های مأموریت نیروی انتظامی افزود: در این راستا باید تدابیر و بسترهای مناسب تری فراهم آید تا با مشارکت و همراهی مردم و نقش آفرینی و اقدام به موقع دستگاهها و مسئولان مربوطه این گونه مسائل حل و دشمن را در سوار شدن بر مطالبات بحق مردم و سوء استفاده از آن ناکام گذارد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به ماهیت و ویژگی های خود دائماً در حال انجام مأموریت است و فرمانده معظم کل قوا و به تبع ایشان ستاد کل نیروهای مسلح همواره در همه عرصه ها پشتیبان پلیس هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از موفقیت های نیروی انتظامی را در عرصه مواجهه با پدیده های مأموریت، مدیریت و رویارویی با حوادث اخیر کشور دانست و خاطرنشان کرد: جبهه معاندان و منافقان طی 40 سال اخیر همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده اند که خوشبختانه هوشمندی و هوشیاری مردم و نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی توانسته است نقشه ها و توطئه های آنها را خنثی و با شکست های خفت بار همراه سازد.

سرلشکر باقری دشمنی های نظام سلطه و استکبار به ویژه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را توقف ناپذیر توصیف و تصریح کرد: این یکی از حقایق نادر و آموزنده روزگار است که سردمداران آمریکا و حاکمان کاخ سفید در زمره ضد ایرانی ترین موجودات تاریخ این کشور قرار دارند، به نحوی که هر یک از مقامات آمریکایی در صدد انتقام و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و در ابراز خصومت های خود نیز هیچ ابایی ندارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با برشماری فهرستی از دشمنی های دیرین آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم تقویت ابعاد دفاعی و امنیتی کشور تاکید و یادآور شد: جبهه دشمن برنامه ها و سناریوهای متنوع و پیچیده ای را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی در سر می پروراند که بایستی هوشمندانه و مقتدرانه تحت تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با آنها مقابله موفق داشته باشیم.

عضو شورای عالی امنیت ملی اشراف همه جانبه اطلاعاتی بر تحرکات و تلاش های دشمنان داخلی و خارجی را از الزامات فراروی نیروهای مسلح قلمداد و با تاکید بر ضرورت تقویت آمادگی ها برای مقابله با نقشه ها و برنامه های جبهه دشمن گفت: با طراحی، تنظیم و بکارگیری پیوست های تبلیغاتی، فرهنگی و عملیات روانی باید صحنه ها و عرصه های مأموریتی را بخوبی مدیریت کرد.

سرلشکر باقری پلیس را یک سازمان حرفه ای و مقتدر برای تامین امنیت زندگی و فضای کسب و کار مردم توصیف کرد و افزود: پلیس در عرصه خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان بایستی به گونه ای عمل کند که سایر دستگاهها آن را الگوی خود در تعامل با مردم قرار دهند، در واقع پلیس باید خود را خط مقدم و پیشتاز خدمت رسانی به مردم در جامعه اسلامی بداند، که به لطف خدا چنین نیز هست.

وی ارتقای سطح رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی را امری مهم و ضروری خواند و اظهار داشت: پلیس مهربان و در عین حال قاطع و عازم در برخورد با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه، همواره مورد تکریم و احترام مردم قرار دارد که به فضل الهی نیروی انتظامی از این نعمت بزرگ برخوردار است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هماهنگی، هم افزایی و همکاری ناجا و دیگر سازمانها و نهادهای فعال و مسئول در حوزه امنیت عمومی را امری ضروری و اجتناب ناپذیر قلمداد و تصریح کرد: بسط و توسعه همکاری ها، تقویت و پایدارسازی امنیت را تضمین و ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح برای رفع دغدغه ها و انتظارات مردم را در این زمینه کارسازتر می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397 ، کدخبر: 82934038 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
کلا تو ایران متاسفانه همه چی سیاست زده ست!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
نادیده گرفتن این ها در کشور میتواند تبدیل به یک بحران حتی نظامی شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین