پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند.
شعارسال: سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج ایران از سوریه گفت: ایران و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: بزرگترین وحشت رژیم صهیونیستی هم‌مرزشدن با رزمندگان اسلام است و اکنون که این امر تحقق پیدا کرده لذا آمریکا و اسرائیل غاصب خود را به هر دری می‌زنند تا این موقعیت تغییر کند ولی باید بدانند که این موقعیت تغییر نخواهد کرد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند؛ ما در انتظار روزهایی هستیم که سوریه و سایر کشورهای منطقه دورانی بدون نیروهای بیگانه مزاحم و دردسرساز را به خود ببینند.

سردار جزایری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آینده روشنی برای خود نمی‌بیند و آمریکا هم چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد، تاکید کرد: روابط ایران و سوریه روابطی دیرینه و استراتژیک است و هر نوع توافقی صرفاً میان دولت ایران و دولت سوریه صورت خواهد گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397 ، کدخبر: 3970313196 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
خیلی این روزها در منطقه حواشی زیاده! شاید اصل مجرا رو بشه بعد ها تو کتاب تاریخ ها خوند
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
ایران هرگز این کشور خارج نخواهد شد تا زمانی که منافع ایران حفظ شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین