پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من به سلیقه این آقا کاری ندارم ولی برای دعوت نکردن این بازیکنان باید توجیه منطقی داشته باشد و مردم ایران را نادان فرض نکند.

اختصاصی ایسکانیوز: فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و بازیکنان آن اظهار داشت: در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان و یا جدایی تعدادی از آن ها به دو صورت باید نگاه کرد. دیدگاه اول نگاه احساسی و طرفداری است ولی اگر از دیدگاه منطق نگا کنیم، بازیکنان حق دارند به هر تیمی که می خواهند بروند.

وی ادامه داد: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. این تیم اگر همه بازیکنان خود را هم نگه می داشت باز هم در فصل جدید به مشکل می خورد و اینکه برای مثال چون احمدزاده رفته است او را بی معرفت خطاب کنیم اشتباه است. این بازیکنان جوان هستند و باید از موقعیت های خود چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ جایگاه استفاده کنند. به نظر من تقصیر این بازیکنان نیست که پرسپولیس محروم شده است بلکه مقصر مسئولانی هستند که طرز فکر حرفه ای ندارند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در این موقعیت بهترین کار این است که با هوادار خیلی شفاف صحبت کنند و موقعیت باشگاه را بازگو کنند و توجیه منطقی داشته باشند که هوادار موقعیت را درک کند و اگر از تیم محبوب خود موفقیت کافی ندید، ناراحت نشود.

آشوبی درباره فهرستی که کی روش برای جام جهانی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: این مربی در این سال ها توانسته نتایج خوبی صرفا برای صعود به جام جهانی کسب کند. انتخاب بازیکنان تیم ملی به عهده کی روش است ولی همه ما می توانیم سوال کنیم که چرا بازیکنان خوب ایران مثل ووریا غفوری، سید جلال حسینی، سید حسین حسینی، علی علیپور به تیم ملی دعوت نشده اند؟

وی در پایان گفت: من به سلیقه این آقا کاری ندارم ولی برای دعوت نکردن این بازیکنان باید توجیه منطقی داشته باشد و مردم ایران را نادان فرض نکند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار 13 خرداد 97، کد مطلب: 953460، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
ای بابا! این اقای کی روش هم هر سری تو انتخاب های خودش داستان و جنجال داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین