پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: گویا این شش نماینده از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس، بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان می خواهند این سفر را انجام دهند، در صورتی که این اقدام خلاف عرف و قانون است. توصیه من به برخی نمایندگان در شرایط کنونی این است که بیشتر به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند تا بتوانند در آینده پاسخ روشنی از آنها دریافت کنند.
 شعارسال: عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هیأت رئیسه و کمیته سفرهای خارجی مخالف سفر شش نماینده مجلس برای حضور در جام جهانی است.

 احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت وگویی در واکنش به خبر سفر شش تن از نمایندگان به روسیه برای دیدن بازی های جام جهانی گفت: هیأت رئیسه مجلس با این سفر کاملا مخالف بوده و اطلاعی از آن هم ندارد.

وی ادامه داد: این موضوع حتی در کمیته سفرهای خارجی مجلس هم مطرح نشده و در صورت بیان این موضوع، قطعاً با آن مخالفت خواهد شد.

نماینده مردم قم در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اکنون وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شرایط خوبی ندارد، بیان کرد: این گونه سفرها در حالی که مردم گرفتار هستند، ضرورتی ندارد و مجلس باید بیشتر به معیشت و بیکاری جوانان توجه کند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: نمایندگان در سال سوم دوره دهم مجلس نباید اجازه دهند فرصت خدمت از دستشان برود و مردم نسبت به خانه ملت بدبین شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: گویا این شش نماینده از فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس، بنا بر درخواست وزارت ورزش و جوانان می خواهند این سفر را انجام دهند، در صورتی که این اقدام خلاف عرف و قانون است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید این درخواست خود را برای حضور نمایندگان به هیأت رئیسه مجلس ارائه می کرد زیرا فراکسیون‌ها جایگاه رسمی در خانه ملت ندارند.

نماینده مردم قم تأکید کرد: باید از سوءاستفاده برخی فراکسیون های داخلی مجلس جلوگیری شود و در این شرایط ضرورتی هم برای حضور نمایندگان مجلس در جام جهانی وجود ندارد.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان می تواند، نمایندگان رسمی خود را برای نظارت به روسیه اعزام کند، در دور قبلی بازی های جام جهانی هم چنین موضوعی مطرح شد که برخی نمایندگان خودشان از رفتن منصرف شدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: توصیه من به برخی نمایندگان در شرایط کنونی این است که بیشتر به فکر مشکلات و معیشت مردم باشند تا بتوانند در آینده پاسخ روشنی از آنها دریافت کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 15خرداد 1397، کد خبر:  805528،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین