پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به لزوم هیئت امنایی کردن بیمارستان‌ها تأکید کرد و گفت: بسیاری از بیمارستان‌ها توانایی اداره خود را دارند در حالی که هم‌اکنون درآمدها به خزانه واریز و پس از کسر درصد قابل توجهی به بیمارستان‌ها برمی‌گردد.
شعار سال: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به لزوم هیئت امنایی کردن بیمارستان‌ها تأکید کرد و گفت: بسیاری از بیمارستان‌ها توانایی اداره خود را دارند در حالی که هم‌اکنون درآمدها به خزانه واریز و پس از کسر درصد قابل توجهی به بیمارستان‌ها برمی‌گردد.

«مهرداد لاهوتی» در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آمار فراوان سرطان در کشور و گیلان افزود: سرطان در استان رتبه سوم ایران را دارد در حالی که به دولت مکلف شده در کنترل سموم و نظارت بر مواد غذایی نظارت بیشتری داشته باشد و از اشاعه بیماری‌ها در میان مردم جلوگیری کند.

وی با بیان این نکته که اعزام بیمار از شهرستان‌ها به مرکز استان و از رشت به تهران بسیار زیاد است، گفت: این معضل به‌علت  ضعف و فرسودگی زیرساخت‌های درمان است و تحمیل هزینه‌ بر مردم را به دنبال دارد.

لاهوتی به ضرورت هیئت امنایی کردن بیمارستان‌ها تأکید کرد و گفت: بسیاری از بیمارستان‌ها توانایی اداره خود را دارند در حالی که هم‌اکنون درآمدها به خزانه واریز و پس از کسر درصد قابل توجهی به بیمارستان‌ها برمی‌گردد.

* جایگاه گیلان در برنامه ششم توسعه مشخص شود

«محمود شکری» نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: باید امکانات و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها احصا شود.

وی با اشاره به وضعیت حوزه درمان در گیلان افزود: باید جایگاه گیلان در برنامه ششم توسعه مشخص شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هم‌اکنون بیماران خاص سرگردان هستند و باید متولی آن‌ها مشخص شود، گفت: اکنون در بیمارستان‌های استان هیچ امکاناتی به بیماران خاص تعلق نمی‌گیرد.

شکری ادامه داد: بیماران گیلانی به علت فقر امکانات در تهران سرگردان هستند و در هیچ جا پاسخ قانع‌کننده‌ای نمی‌گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397، کدخبر: 97031507050 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین