پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز به‌طور کامل محقق نشده است و فکر می‌کنم مهم‌ترین راه، انسجام و وحدت ملی است که این اتفاق رخ دهد.
شعار سال: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز به‌طور کامل محقق نشده است و فکر می‌کنم مهم‌ترین راه، انسجام و وحدت ملی است که این اتفاق رخ دهد.

سیده حمیده زرآبادی با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای استمرار یک حکومت و ایدئولوژی، ۴۰ سالگی سن بلوغ است و مهم‌ترین عاملی که باعث شده انقلاب به این مرحله برسد مردم و حمایت آنان بوده است چراکه در همه سختی‌ها مردم در همه حوزه‌ها از انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند و در واقع می‌توان گفت که این حمایت و همراهی مردم در رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی نقش اساسی داشته است.

وی ادامه داد: آینده‌نگری، کلی‌نگری و نفوذ کلام از ویژگی‌هایی است که رهبران در جوامع مختلف دارند که همه این موارد در امام خمینی (ره) وجود داشت و ایشان علاوه بر این ویژگی‌ها دارای شخصیت روحانی و معنوی بودند که از این ویژگی‌ها می‌توان به خودسازی و تزکیه نفس نیز اشاره کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بیش از هر فرد دیگر نسبت به سایر افراد انقلاب‌های جهان به‌عنوان یک شخصیت جاودانه در ایران و جهان شناخته شدند.

وی افزود: آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره) بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز به‌طور کامل محقق نشده است و فکر می‌کنم مهم‌ترین راه، انسجام و وحدت ملی است که این اتفاق رخ دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397، کدخبر: 97031507067 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین