پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
دزدان حرفه ای با بیهوش کردن خادمان و نگهبانان امامزاده هاشم چندین میلیون تومان را از صندوق نذورات و ضریح امامزاده به سرقت بردند.

شعار سال: چندی پیش بود که خبرهای منتشر شده در فضای مجازی حکایت از سرقت عجیب از بقعه امامزاده هاشم داشت. گفته می شد سارقان در فرصتی طلایی که دوربین های حفاظتی از کار افتاده بوده است، تمامی وجوه نذری مردم را به سرقت برده اند. گفته می شود سارقین ساعت ۴ صبح و پس از بیهوش کردن نگهبانان و خادمین، با قطع برق دوربین های مداربسته را از کار انداخته و اقدام به بریدن و شکستن ضریح امام زاده هاشم کردند.

در همین راستا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ضمن تایید این سرقت، گفت: جزییات این حادثه هنوز در حال بررسی است.

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه دوستان از نهادهای ذی ربط به این ماجرا ورود کرده اند، افزود: البته بقعه مبارک امامزاده هاشم مجهز به دوربین مداربسته بوده و علت و عوامل این حادثه و چگونگی سرقت در حال بررسی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران خبر ، تاریخ انتشار 14خرداد 97، کدمطلب: 113649، www.irankhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
این ها واقعا در یک کشور اسلامی باعث تاسف است ؛ خود من خجالت میکشم این خبر رو میخونم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین