پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد چابهار باید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری در جهت توسعه هرچه بیشتر آن‌ها استفاده کند.

شعار سال: به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، درباره پیوستن بنادر شهید بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: باید بدانیم که توسعه هر منطقه نیازمند توسعه در بخش ریلی، جاده ای، هوایی و حوزه بندر و دریا است و به طور حتم توسعه بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری موجب توسعه منطقه آزاد چابهار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در منطقه آزاد چابهار باید از ظرفیت بندری و دریایی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به نحو مطلوب استفاده شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بنادر چابهار، پهلوگیری کشتی‌ها و سرمایه گذاری باید در زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره عملکرد تحسین برانگیز سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه سواحل مکران، بیان کرد: در صحن علنی مجلس و هیات دولت به شخصه از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل توجه به سواحل جنوبی کشور به ویژه سواحل مکران تقدیر کردم.

کرد افزود: در بخش گردشگری دریایی منطقه چابهار سازمان بنادر و دریانوردی توانست با عملکرد درخشان، ارز آوری خوبی را برای کشور به ویژه در ایام نوروز داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 14 خرداد 97، کد مطلب: 6554784: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین