پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۲۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
قائم مقام بانک ملت اعلام کرد که تا کمتر از دو سال دیگر نظام بانکداری الکترونیکی ایران به پروتکل بلاک‌چین مجهز خواهد شد.

شعار سال: «علیرضا لک زایی» قائم مقام بانک ملت گفت: فکر می‌کنم تا کمتر از دو سال دیگر بانک‌های پیشگام در کشور از پروتکل بلاک چین استفاده خواهند کرد.

وی افزود: با فرض اینکه اقدامات حاکمیتی و قانون‌گذاری در این زمینه فراهم شود، فکر می‌کنم تا کمتر از دو سال دیگر بانک‌های پیشگام از پروتکل بلاک چین استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اظهارات مقامات در این حوزه که بسیار نیز امیدوار کننده است، به معنای قاعده مدون و مصوب تلقی نمی‌شود و وزارت ارتباطات باید رسما استفاده از تکنولوژی بلاک چین را تایید کند.

لک زایی افزود: بانک مرکزی نیز احتمالا قصد دارد باید و نبایدهای و قواعدی روی این تکنولوژی بگذارد تا پلتفرم استفاده از آن برای کسب و کارها مشخص شود.

وی تاکید کرد: اما از نظر تکنیکی فکر می‌کنم بانک‌ها خیلی زود از این موضوع استقبال می کنند و طبق اطلاعاتی که در اختیار دارم مطالعاتی نیز در این زمینه انجام داده اند.

قائم مقام بانک ملت همچنین گفت: مقامات وزارت ارتباطات و بانک مرکزی باید به کار گیری بلاک چین در فناوری و بانکداری ایران را به مشروعیت بشناسند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکشنبه در سخنانی تاکید کرد نظام بانکداری الکترونیکی که امروز شکل گرفته و مبتنی بر خدمات ابری است، اگر روی نظام بلک چین قرار گیرد مفهوم نظام بانکداری ما را متحول می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار 15 خرداد 97، کد مطلب: 613104، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
این سیستم جدید میتونه دیگه نوع بانکداری در کشور مارا به کل عوض کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین